آخرین شرایط کاوه رضایی برای بازی استقلال

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، کاوه رضایی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و باوجود بازگشت به تمرین، شاید در ملاقات با استقلال به میدان نرود.

آخرین شرایط کاوه رضایی برای بازی استقلال

به گزارش ورزش سه، تمرین دوشنبه تیم تراکتور زیر نظر پاکو خمس و در شرایطی برگزار گردید که او تمرینات تاکتیکی را برای بازیکنانش در نظر گرفت و آنها را باتوجه به آنالیزی که از استقلال داشت، تمرین داد.

مهمترین ابهام این روزهای تراکتور، کاوه رضایی است که باتوجه به محرومیت محمد عباس زاده از ملاقات مقابل استقلال، به مهره کلیدی خط حمله سرخپوشان تبریزی تبدیل شده و حضورش در این ملاقات اهمیت زیادی دارد.

کاوه که در هفته ها و ماه های اخیر با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبرو بوده، روز گذشته به زمین تمرین بازگشت اما همچنان امکان حضور در کارهای فوتبالی و گروهی را ندارد. کاوه روز گذشته در تمرین شوتزنی شرکت کرد تا تعیین گردد می تواند با توپ کار کند اما فعلا خبری از شرایط ایده آل برای این مهاجم نیست.

نکته مهم اینکه کاوه امروز در زمین تمرین تی تی ها حاضر شد اما انفرادی تمرین کرد و در کنار شاگردان پاکو خمس حضور نداشت تا ابهام ها در خصوص این بازیکن به اوج خود برسد.

این در حالی است که شب گذشته ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتور نیز از شرایط کاوه رضایی گلایه کرد و گفت که انتظار بیشتری از او داشته و تصور می نموده که این بازیکن بیشتر به تراکتور یاری خواهد نمود.

حال باید منتظر تمرین فردا (سه شنبه) تیم تراکتور ماند و دید که کاوه چه شرایطی خواهد داشت و می تواند برابر تیم سابقش به میدان برود یا خیر؟

منبع: فرارو

به "آخرین شرایط کاوه رضایی برای بازی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کاوه رضایی برای بازی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید