تفریحات رایگان دبی را بشناسید

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، آیا واقعا تفریحات رایگان در دبی وجود دارد؟ دبی در نظر همه گردشگران یک مقصد گران است که باید برای هر تفریحی در آن هزینه بپردازند. این شهر را به طور معمول با هتل های 5 ستاره، مراکز خرید مدرن، جاذبه های هیجان انگیز و امکانات منحصر به فردش می شناسند. اما جالب است بدانید در این مقصد لوکس می توانید با پرداخت یک درهم تفریح کنید! برای آشنایی بیشتر با تفریحات و دیدنی های رایگان دبی با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

تفریحات رایگان دبی را بشناسید

سرگرمی رایگان در یکی از بزرگترین پارک های آبی دنیا!

یک روز در سال و آن هم روز تولدتان از پارک آبی هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis, The Palm)، یکی از بزرگترین پارک های آبی دنیا، رایگان استفاده کنید! همچنین می توانید دو تن از دوستان خود را با تخفیف 20 درصد به این پارک آبی معروف دبی ببرید و از 50 درصد تخفیف کارت سالانه آن هم بهره مند شوید.

فقط باید در وبسایت هتل آتلانتیس د پالم دبی تاریخ تولد خود را ثبت و واچر آفر رایگان پارک آبی برای تولد دریافت کنید. این واچر از روز تولد شما تا 6 روز بعد اعتبار دارد، اما فقط یک بار قابل استفاده است. بلیط رایگان پارک آبی در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دنیا ، بدون شک مهیج ترین سرگرمی رایگان در دبی است.

موزه قهوه دبی

یکی از بهترین سرگرمیات دبی که نیازی به پرداخت هزینه برای آن ندارید، بازدید از موزه قهوه در منطقه تاریخی الفهیدی است. به این موزه که بروید، هم با تاریخ قهوه آشنا می شوید و هم کلکسیونی بسیار زیبا از وسایل قدیمی مرتبط با درست کردن این نوشیدنی فوق العاده را مشاهده می کنید. حتی در میان این کلکسیون یک قهوه جوش 300 ساله وجود دارد! کتاب هایی درباره قهوه، تبلیغات قدیمی این محصول و مجذوب کنندهیت های دیگر، فضای این موزه را دلنشین تر می کند. بدون خرید یک فنجان قهوه این موزه را ترک نکنید!

از دیگر موزه های رایگان دبی می توان به موزه عتیقه، موزه شتر، موزه شهرداری دبی، موزه نایف و فالکون اشاره کرد.

سواحل رایگان دبی

سواحل یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای سرگرمی در دبی به شمار می فرایند. دبی چندین ساحل عمومی و رایگان دارد که حتی یک درهم هم برای حضور در این سواحل از شما دریافت نمی گردد! ساحل جمیرا، ساحل کایت و پارک ساحلی ام سقیم در میان مشهورترین سواحل رایگان دبی قرار دارند. اگر با خانواده و فرزند به دبی سفر می کنید، ساحل جمیرا بهترین گزینه با وجود کافه ها، فروشگاه ها و رستوران های اطراف آن است.

سرگرمی رایگان دبی برای طرفداران پر و پا قرص اینستاگرام

ساحل لامر دبی (La Mer) یکی از جاهای تماشای معروف دبی به خصوص در میان طرفداران اینستاگرام محسوب می گردد. شاید تصاویر این ساحل زیبا را در صفحات بلاگرهای مختلف دیده باشید. آفتاب، دریا، سرگرمی و ماجراجویی خلاصه این سرگرمی رایگان در شهر دبی است. دیوارهای رنگی و گرافیتی هایی که در گوشه و کنار این ساحل به چشم می خورند، لا مر را به یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در دبی تبدیل کرده اند.

کافه ها، رستوران ها و فروشگاه های متعدد این ساحل و پارک آبی لاگونا لامر، یکی از ارزانترین پارک های آبی دبی، را از دست ندهید.

بازدید رایگان از آکواریوم دبی

آکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا با 10 میلیون لیتر آب، خانه بیش از 400 نوع کوسه و سفره ماهی و بیش از 30 هزار آبزی است. می توانید از این آکواریوم به عنوان یکی از بهترین جاذبه های دبی به طور رایگان بازدید کنید. اما چگونه؟ به طور کلی بازدید از آکواریوم دبی رایگان نیست، اما تماشای بخشی از آن از داخل دبی مال هزینه ای ندارد. می توانید در این مرکز خرید بخشی از آکواریوم حیرت انگیز دبی را رایگان تماشا کنید.

خیابان آل سرکال دبی

اگر از علاقمندان به هنر هستید، به طور حتم نباید بازدید از خیابان هنری آل سرکال دبی (Alserkal Avenue) را از دست دهید. آل سرکال زمانی یک منطقه صنعتی در دبی بود، اما در حال حاضر به یک پایگاه هنر نوظهور و نمایش تنوع فرهنگی در این شهر تبدیل شده است. از حدود 40 انبار در این منطقه به عنوان گالری، استودیو پایکوبی، کافه های هنری و… استفاده می گردد. البته در این هاب هنری، فقط ورود به گالری Al Quoz رایگان است و می توانید از آثار هنری معاصر، رویدادهای فصلی و همچنین جشن های فضای باز آن لذت ببرید.

بازدید از فلامینگوها در دبی

دبی برای علاقمندان به حیات وحش هم سرگرمی رایگان دارد. شاید با تصویر صدها فلامینگوی صورتی که در آب های نزدیک تالاب راس الخور در دبی زندگی می کنند، آشنا باشید. اما آیا می دانستید که می توانید از فاصله ای بسیار نزدیک آنها را تماشا کنید. در پناهگاه حیات وحش راس الخور دبی می توانید یک دوربین شکاری بردارید، در یکی از کلبه های چوبی در نزدیکی آب پنهان شوید و از فاصله بسیار نزدیک این پرندگان زیبا را تماشا کنید. ورودی پناهگاه حیات وحش راس الخور رایگان و بازدید از آن در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر برای عموم آزاد است. بازدید از فلامینگوها یکی از سرگرمیات رایگان در دبی برای بچه ها هم محسوب می گردد.

قایق سواری در دبی فقط با یک درهم!

قایق سواری سرگرمیی است که فقط با پرداخت یک درهم می توانید در دبی تجربه کنید. این قایق های کوچک چوبی در دبی کریک (خور دبی) در دسترس قرار دارند و هر کدام 20 مسافر را بین دو راستا دیره و بور جابه جا می کنند. به راحتی می توانید یک بلیط بخرید یا حتی یک قایق را به مدت یک ساعت اجاره کنید. با سوار شدن به این قایق ها از چشم انداز زیبای دبی شامل خانه های سنتی، مناره ها و برج های بادی شهر لذت ببرید.

تورهای رایگان پیاده روی در دبی

جاهای تماشای دبی را با تورهای پیاده روی و رایگان آن کشف کنید. این تور دبی حتی برای کسانی که شهر را به خوبی می شناسند، هم هیجان انگیز است، چراکه هر لحظه می تواند جاذبه های جدیدی را به شما معرفی کند. فرقی نمی کند با دوستان خود به دبی بروید یا سفرتان خانوادگی باشد، تورهای پیاده روی دبی تجربه ای متفاوت از سفر به این منطقه به شما می دهند. این تورها برای گروه های 2 تا 20 نفره برگزار می شوند و هزینه ای از گردشگران نمی گیرند، فقط ممکن است مبلغی را برای راهنمای تور بپردازید.

دریاچه عشق دبی در القدره

یک دریاچه مصنوعی قلب شکل که درست در میان کویر و در نزدیکی القدره واقع شده است. اگر در پی یک منطقه ایده آل برای پیک نیک، کمپینگ، دوچرخه سواری و تماشای پرندگان هستید، القدره بهترین مکان است. می توانید با چادر زدن در طبیعت زیبا و سرسبز این منطقه از شلوغی دبی فاصله بگیرید و یک شب را زیر آسمان پرستاره سپری کنید. همچنین، انواع پرندگان مانند فلامینگوها، عقاب، قو، فالکون و … را از نزدیک ببینید. القدره از پارک های دبی بکرتر است و دریاچه عشق در نزدیکی این منطقه یکی از رمانتیک ترین نقاط دبی به شمار می رود.

تماشای بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا

یکی از بهترین سرگرمیات رایگان دبی در شب ، تماشای آب نمای این شهر است. بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار می رود. فواره های موزیکال دبی درست در خارج از دبی مال قرار دارند و متناسب با ریتم موسیقی نمایشی حیرت انگیز از حرکات موزون اجرا می کنند. این آبنما یکی از جاذبه های مدرن دبی است که هر 30 دقیقه یک بار به مدت 3 تا 4 دقیقه به پایکوبی درمی آید.

بازدید از منطقه الفهیدی دبی

اگر می خواهید از آسمانخراش های دبی فاصله بگیرید و به یک منطقه تاریخی در این شهر بروید، الفهیدی را انتخاب کنید. یکی از بهترین سرگرمیات رایگان شهر دبی در وسط یک منطقه تاریخی با چایخانه های سنتی، موزه های هنری و… واقع شده است. قلعه الفهیدی یکی از آثار قدیمی این منطقه محسوب می گردد که قدمت آن به قرن هجدهم میلادی برمی گردد. موزه قهوه دبی که پیش از این درباره آن گفتیم نیز از جاذبه های دبی در منطقه الفهیدی است. وجود ساختمان ها و فضای سنتی این منطقه، آن را به یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی در دبی تبدیل می کند.

روستای گردشگری هریتیج دبی

هریتیج ویلیج (Heritage Village) در سال 1997 میلادی برای معرفی آداب و رسوم و زندگی مردم این منطقه راه اندازی شد. اگر به فرهنگ مردم این سرزمین علاقمند هستید، حتما به این روستای زیبا سری بزنید. خانه های خشتی این روستا زندگی اعراب در سبک های مختلف را در کنار صنایع دستی و لوازم سنتی آنها در گذشته به تصویر می کشند. بازدید از این روستا رایگان و ورود به آن از 8:30 صبح تا 10:30 شب برای عموم آزاد است.

بازارهای محلی و مراکز خرید

بازارهای محلی و نمایشگاه های صنایع دستی دبی را نیز می توان در فهرست سرگرمیات بدون هزینه این شهر واقع شده است. حتی اگر خریدی در این مکان ها انجام ندهید، این بازارها فرهنگ مردم منطقه را به خوبی به نمایش می گذارند و مجذوب کنندهیت های فراوانی دارند.

مهم نیست خرید می کنید یا نه، حتما سری به بهترین مراکز خرید دبی بزنید. امکانات و مدرن بودن این مراکز نظر هر بینند ه ای را به خود جلب می کند. بدون شک بازدید از دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیا خالی از لطف نیست!

سینمای رایگان در دبی

یکی از سرگرمیات رایگان دبی تماشای فیلم در فضای باز و بدون پرداخت حتی یک درهم است! برای تماشای رایگان فیلم در دبی می توانید یکشنبه ساعت 8:30 شب به مجتمع تجاری وافی مال این شهر بروید. صفحه نمایش بزرگی در فضای باز نصب شده و انواع فیلم ها را برای علاقمندان به نمایش می گذارد.

دبی، سرزمین هزار رنگ

گردشگران زیادی سالانه از سرتاسر دنیا با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل ، این مقصد محبوب را برای تعطیلات خود انتخاب می کنند. دبی در کنار سرگرمیات گران، سرگرمی های ارزان و حتی رایگان هم دارد که برای تجربه آنها فقط به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارید. اگر به سفر ارزان دبی فکر می کنید، سرگرمیاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، هم مجذوب کننده است و هم هزینه ای برایتان ندارد.

شما چه سرگرمی رایگانی در دبی می شناسید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی

به "تفریحات رایگان دبی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات رایگان دبی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید