خبرنگاران صعود سه پله ای اسکرا در شب استراحت عبادی پور

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، تهران- خبرنگاران- تیم والیبال اسکرا بلهاتوف در آخرین بازی مرحله مقدماتی لیگ لهستان پیروز شد و سه پله در جدول صعود کرد. بازیکن ایرانی این تیم در این بازی استراحت کرد.

خبرنگاران صعود سه پله ای اسکرا در شب استراحت عبادی پور

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، هفته خاتمهی مرحله مقدماتی لیگ والیبال لهستان سه شنبه شب به خاتمه رسید و تیم اسکرا بلهاتوف با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم قعرنشین بدژین به فزونی دست یافت. سه ست این بازی با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 21 به سود اسکرا رقم خورد.

سرمربی تیم اسکرا بلهاتوف در این مسابقه به بعضی از ستاره های خود مثل میلاد عبادی پور، تیلور ساندر و کارول کلاس استراحت داد تا برای مرحله پلی آف آماده تر شوند.

اسکرا با پیروزی امروز 48 امتیازی شد و با سه پله صعود در جدول، در مکان چهارم نهاده شد. به این ترتیب این تیم در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم پنجم جدول یعنی آسکو رسوویا برود.

در 2 بازی رفت و برگشت مرحله مقدماتی، اسکرا با نتایج سه بر 2 و سه بر صفر مقابل رسوویا شکست خورده بود.

میلاد عبادی پور از سال 2017 تا به امروز برای تیم اسکرا بلهاتوف بازی می نماید و در نخستین فصل حضور در این تیم هم جام قهرمانی لیگ والیبال لهستان را تصاحب کرد. این بازیکن تیم ملی والیبال ایران، در این فصل یکی از مهره های کلیدی اسکرا محسوب می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صعود سه پله ای اسکرا در شب استراحت عبادی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود سه پله ای اسکرا در شب استراحت عبادی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید