خواهر ساره بیات باید اجازه بدهد ! ، قوچان نژاد سر دوراهی !

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران ورزشی: مهاجم سابق تیم ملی با وجود تمایل به شرکت در لیگ ایران، باید نظر مثبت همسرش را جلب کند.

خواهر ساره بیات باید اجازه بدهد ! ، قوچان نژاد سر دوراهی !

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، پس از اینکه رضا قوچان نژاد به ابراز علاقه درباره حضور در لیگ ایران پرداخت، شایعات درباره تیم آینده قوچان نژاد شروع شد. در یکی از این شایعات مطرح شده صحبت از حضور گوچی در پرسپولیس شده است.

البته این حرف فعلا در حد شایعه است و پرسپولیس هنوز نتوانسته است پنجره جابجایی خودش را باز کند. ولی انتخاب قوچان نژادبه نظر انتخاب بدی برای پرسپولیس نمی باشد، به خصوص اینکه پرسپولیس این فصل دارای مشکل گلزنی می باشد و اگر مهاجم زهرداری مثل قوچان نژاد به این تیم اضافه گردد، شاید بتواند مشکل خط حمله سرخ ها را حل نماید.

پیش از این مدیرعامل تراکتور از پیشنهاد قوچان نژاد به سولدو سرمربی پرشورها خبر داده بود و اخباری مبنی بر تمایل فولاد خوزستان به همکاری با این مهاجم منتشر شد.

یکی از تردیدهای قوچان نژاد برای بازی در لیگ ایران، کرونا است. چون وی داری فرزند خردسال است، این استرس را دارد که فرزندش به کرونا مبتلا گردد. آنالیز ها حاکی از آن است که سروین بیات در مراسمات عمومی به شدت نگران ابتلا به کرونا بوده و پروتکل های بهداشتی را رعایت می نماید.

منبع: رکنا

به "خواهر ساره بیات باید اجازه بدهد ! ، قوچان نژاد سر دوراهی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر ساره بیات باید اجازه بدهد ! ، قوچان نژاد سر دوراهی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید