شایسته اصل: اولویت ما سرمایه های انسانی است که به طور مستقیم در حال خدمت رسانی به مردم هستند
به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه راهبران پیشانی شرکت هستند و کارکنان امور ایستگاه ها و مراکز فرمان بیشترین ارتباط را با مردم دارند گفت: اولویت ما سرمایه های انسانی است که به طور مستقیم در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ حرفه گرگان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ابتدای این جلسه که عصر روز دوشنبه 6 دی ماه 1400 برگزار گردید با اهدا حلقه گل از علیرضا مویدی کیا و مهدی احمدی دو راهبر خط 5 و وحید ایزدی از کارکنان شرکت پیمانکار گار که با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات دیگری شده بودند، تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه راهبران به عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند باید مورد توجه بیشتری قرارگیرند گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مجموعه ای از برادران و خواهرانی است که با کوشش و پشتکار سعی در ارائه برترین خدمات به شهروندان را دارند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با عذرخواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژه ای به آن ها گردد چرا که تمامی آن ها جز خانواده شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند.
شایسته در ادامه با اشاره اینکه هر زمانه ای یک ریزعلی خواجوی دارد توضیح داد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثه ای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر می کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اضافه نمود: شرکت های پیمانکاری جز خانواده مترو هستند و اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکاردر آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگرمی گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگتری شد.
وی اظهار داشت: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امن ترین وسیله حمل و نقل عمومی برای شهروندان می باشد.
شایسته توضیح داد: اولویت ما راهبران و کارکنان امور ایستگاه ها است و برنامه هایی را برای رفاه حال این همکاران در نظر گرفته ایم تا فاصله ای که بین این عزیزان با کارکنان ستاد ایجاد شده از بین رود چرا که جان مسافران و آبروی شرکت در دست راهبران است امیدوارم به برترین شکل از جان مسافران و آبروی شرکت محافظت نمایند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین راهبران و مدیرعامل باید نزدیک تر گردد گفت: کوچکترین عدم هوشیاری قابل پذیرش نیست، اما اولویت اول من همکاران راهبر و امور ایستگاه ها است، در واقع بخش هایی که بیشترین ارتباط را با مسافران دارند برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برای ما مهم است که همکاران بدانند ما دغدغه آن ها را داریم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خاتمه از تمامی همکارانی که در حادثه روز چهارشنبه 1 دی ماه تمامی توان خود را برای آزاد سازی خط 5 مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.
منبع: خبرگزاری دانشجو