معرفی هتل 5 ستاره لرد بایرون در رم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، هتل لرد بایرون رم Hotel Lord Byron

یکی از کوچکترین هتل های لوکس جهان، در منطقه با کلاس و بسیار زیبای پاریولی، هتل لرد بایرون رم در شهر رم، واقع در نزدیکی باغ های بورگس واقع شده است. هتل لرد بایرون رم Hotel Lord Byron، محیطی منحصر به فرد و آرام، به همراه خدمات عالی و مناظری زیبا ارائه می دهد. این هتل 5 ستاره رم، در یکی از خانه های جذاب شهر که در این بخش از رم رایج هستند، واقع شده است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل لرد بایرون رم را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره لرد بایرون در رم

خدمات رفاهی هتل لرد بایرون رم

پیدا کردن در ورودی این هتل بسیار آسان است و امکانات عالی و فوق العاده این هتل 5 ستاره، برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، پارکینگ در خود هتل وجود دارد به غیر از آن در خود خیابان هم محلی برای پارک خودرویتان موجود است. پارکبان، پارک کردن ماشین شما را به عهده می گیرد با این حال جدای از وسیله نقلیه ماشین، می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید، در ضمنً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی،دانمارکی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل لرد بایرون رم، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

می توانید حیوانات خانگی خود را با خود به این هتل بیاورید در حالی که وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و نگهبانی و میز پذیرش، به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود. خدمات دربان، وجود صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی به همراه نظافت، دستگاه براق کننده کفش، انبار چمدان و صندوق امانات از خدماتی هستند که در این هتل فراهم شده است. همچنین اگر برای سفر های کاری به شهر رم و ایتالیا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس یا فتوکپی هتل لرد بایرون رم استفاده کنید. اتاق ها و فضاهایی نیز برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است. بلیط جاذبه های معروف شهر رم را از میز پذیرش تهیه کنید. تهویه مطبوع، روزنامه، باربر، خدمات اتاق و نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل لرد بایرون رم

برای کسانی که به عنوان یک گردشگر از رم دیدن می کنند، محله نزدیک پاریولی، مکان خوبی برای شروع گشت و گذار است و می توان به راحتی به دیدن پالازو باربرینی، گالری ملی هنرهای مدرن، موزه اتروسکان ویلا جولیا و بسیاری از مکان های فوق العاده دیگر رفت. اگر دوست دارید سری هم به کتابخانه هتل بزنید یا برای گردش در شهر دوچرخه بگیرید.

در انتها روز به سالن و کلاب دو سالوتو Il Salotto هتل رفته و در محیط باصفای آن خستگی روزتان را از بین ببرید. برای صرف غذا می توانید به رستوران هتل رفته و از منوی لاکارته و رژیمی رستوران، که برنده جایزه آشپزی شده است لذت ببرید. برای دریافت تور رم، باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. صبحانه را هم می توانید در اتاق میل کنید.

امکانات اتاق های هتل لرد بایرون رم

اتاق ها و سوئیت های بزرگ و لوکس هتل، در سبک هنری آرت دکو از دهه 1930 طراحی شده اند و توجه به جزئیات بسیار مهیج در آنها فراوان است. این سبک از طراحی، کمتر در هتل های بزرگ امروزی یافت می شود. این هتل 9 سوئیت داشته و در سال 1939 ساخته شده است.

امکانات اتاق ها فراوان است که تعدادی از آنها را در اینجا نام می بریم. میز کار، تلویزیون به همراه شبکه های ماهواره ای، صندوق امانات اتاق و فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. وان حمام و دوش، حوله ها و حوله لباسی، سشوار و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان در حمام ها برای شما راحتی را به ارمغان می آورد.

اتاق عروس و اتاق های وی آی پی از اتاق های مخصوص هتل لرد بایرون رم می باشد.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل لرد بایرون رم، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت وبلاگ حرفه گرگان بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

سوئیت: با مساحت 42 مترمربع است که یک تخت بزرگ دو نفره و یک تخت کوئین دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق پرستیژ: با مساحت 39 مترمربع است که دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق دولوکس: با مساحت 39 مترمربع است که دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق کلاسیک: با مساحت 25 مترمربع است که یک تخت کوئین دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

سوئیت جونیور: با مساحت 40 مترمربع است که یک تخت کوئین دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق انتخابی در زمان ورود به هتل: با مساحت 25 مترمربع است که یک تخت دونفره یا دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق سوپریر: با مساحت 28 مترمربع است که یک تخت کوئین به همراه دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

فاصله تا پلازو برنینی: 5 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 35 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا گالری ملی هنرهای مدرن: 400 متر است که می توانید با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 7 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا موزه اتروسکان ویلا جولیا: 800 متر است که می توانید با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 10 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا ایستگاه متروی فلامینیو: 900 متر است که می توانید با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 10 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا ایستگاه مترو اسپاگنا: 1.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 10 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 15 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا ویلا برقس: 900 متر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا موزه های واتیکان: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا باسیلیکای سنت پیتر: 2.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا پیازا ناوونا: 2.4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید 45 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 40 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا فواره های تروی: 2.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید از هتل لرد بایرون رم تا آنجا قدم بزنید 40 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 30 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا تپه پالاتینه رم: 3.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 40 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا فوروم رومی: 3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 21 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 35 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا کلوسئوم: 3.4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 35 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 16.3 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه لئوناردو داوینچی: 22.4 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل لرد بایرون رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا،روما آر ام 00197، 5، ویا جیسپ دو نوتاریس،

Via Giuseppe de Notaris, 5, 00197 Roma RM, Italy

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره لرد بایرون در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره لرد بایرون در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید