هوای مرکز برای گروه های حساس ناسالم است

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرگزاری خبرنگاران- هوای تهران امروز سه شنبه در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از نبود وزش باد موثر و انباشت آلاینده ها است.

هوای مرکز برای گروه های حساس ناسالم است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان، پیش بینی های شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی است که امروز سه شنبه (16 آذر ماه) با انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته و عدم وزش باد مؤثر همزمان با شروع تردد خودرو ها بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

حاکمیت پایداری و سکون جو در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود. با تداوم شرایط پایدار جو تا اواخر وقت سه شنبه و افزایش ترافیک شامگاهی، بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که سبب برقراری وضع ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها خواهد شد.

در صبح روز چهارشنبه (17 آذر) هم با افزایش ترافیک صبحگاهی همراه با انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 149 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 110 و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هوای مرکز برای گروه های حساس ناسالم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای مرکز برای گروه های حساس ناسالم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید