پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیغام از این تاریخ برقرار می گردد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیغام از برقرار شدن پروازهای داخلی و بین المللی از مبدا این فرودگاه اطلاع داد و گفت: پروازها این فرودگاه از چهاردهم دی ماه سال جاری به مقصد مشهد مقدس و از پانزدهم دی ماه به مقصد نجف اشرف شروع می گردد.

پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیغام از این تاریخ برقرار می گردد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مجتبی شمس نژاد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در بخش هوانوردی این فرودگاه وجود دارد، به همین منظور رایزنی و مذاکراتی با ایرلاین ها با هدف انجام پروازهای داخلی و بین المللی انجام شده است و بر همین اساس از چهاردهم دی ماه سال جاری پروازها به مقصدهای مشهد مقدس و نجف اشرف از مبدا فرودگاه بین المللی پیغام و بالعکس برقرار می گردد.

شمس نژاد با بیان اینکه این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام می گردد، توضیح داد: پرواز داخلی از مبدا فرودگاه بین المللی پیغام به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از چهاردهم دی ماه هر چهارشنبه به صورت رفت و برگشت انجام می گردد.

وی ادامه داد: این پرواز ساعت 18 هر چهارشنبه از مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی پیغام به زمین خواهد نشست و ساعت 19 فرودگاه پیغام را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد نمود.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیغام اعلام نمود: بعلاوه پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی پیغام به مقصد نجف اشرف از پانزدهم دی ماه و در روزهای پنجشنبه انجام می گردد.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی اضافه کرد: این پرواز ساعت 9 و 40 دقیقه هر پنجشنبه از مبدا نجف اشرف در فرودگاه بین المللی پیغام به زمین خواهد نشست و در ساعت 11 و 15 دقیقه همان روز فرودگاه پیغام را به سمت نجف اشرف ترک خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیغام از این تاریخ برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیغام از این تاریخ برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید