چگونه از محتوای ویدئویی برای فروش محصول استفاده کنیم؟

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، محتوای ویدئو به شیوه ای فزاینده ای برای کسب و کارها موجب ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش شده است. استفاده از ویدئو در استراتژی های بازاریابی و تاکتیک ها به مشتریان این امکان را می دهد تا ارتباطی موثرتر با محصول یا سرویس شما برقرار نمایند. به علاوه، ویدئو به یاد ماندنی تر است و تمایل به جذب مصرف نمایندگان، بیش از انواع دیگر فراوری محتوا دارد.

چگونه از محتوای ویدئویی برای فروش محصول استفاده کنیم؟

بیشتر بخوانید : برترین چاپخانه در سال 1400 کدام است ؟

آیا از ویدئو برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید؟

اگر ضروری است، باید آغاز کنید. اگر می خواهید مردم به شما نگاه نمایند و از شما خرید نمایند، باید ویدئوهایی یا محتوای زنده برای آوردن مشتری ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید : برترین راه جذب مخاطب به وسیله بسته بندی چیست؟

چطور از ویدئو استفاده می کنید؟

در حالی که هیچ راهی برای استفاده از محتوای ویدئو در استراتژی های بازاریابی شما وجود ندارد، این مشتریان تازه با ویدیو به برند شما روی می آورند. در اینجا تجزیه و تحلیل چگونگی استفاده از محتوای ویدئو برای محصولات و خدماتی که باعث افزایش و افزایش کوشش های فروش شما می شوند، آورده شده است.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

چرا ویدئوها در بازاریابی ضروری هستند؟

اول، اجازه دهید معین کنیم که چرا محتوای ویدئو یکی از مهم ترین روش هایی است که چشم مخاطبان را به سمت برند شما روانه می نماید. محتوای ویدیویی علاوه بر مجذوب کننده بودن و جذب مخاطب به صفحه وب سایت شما، می تواند کسب وکار شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

فیلم ها بر تصمیمات خرید مشتریان شما تاثیر می گذارند. این به آن ها توانایی استفاده از محصول یا سرویس شما را می دهد .

فیلم ها بر تصمیمات خرید مشتریان شما تاثیر می گذارند. به آن ها این توانایی را می دهد که خودشان را در موقعیت استفاده از محصول یا سرویس شما قرار دهند و به خوبی تشخیص دهند که چطور می توانند مسائل خود را حل نمایند. آن ها می توانند احساسات را در یک ویدئوی بسیار بهتر از هر عکس ببینند.

برای مثال، به صنعت املاک نگاه کنید. انجمن ملی معاملات ملکی مطالعه ای در خصوص ویدئو انجام داد و کشف کرد فروش خانه با ویدئو، فقط به علت علاقه خریداران در خانه به تماشا ویدیو خانه، این حس را به آنها منتقل میکند که قادر به تماشا تصاویری هستند که خانه ها را نشان می دهند. به همین علت، 53 % از صاحب خانه ها اظهار داشته اند که می خواهند فروش خانه خود را به مشاوری که از ویدئو استفاده می نماید، بسپارند.

بیشتر بخوانید : سئو چه کاربردهایی در صنعت چاپ در سال 2021 دارد؟

چگونه با محتوای ویدئویی آغاز کنید؟

تصور کنید شما تنها از یک ویدئو در استراتژی های بازاریابی و آگاهی از برند خود استفاده می کنید. در این صورت، یکی از برترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به مشتریان احتمالی خود در تجسم کردن و فکر کردن درباره نحوه بهبود زندگی آن ها با استفاده از محصول یا سرویس تان یاری کنید. قرار دادن مخاطبین خود در مرکز توجه مرکزی، به شما یاری می نماید تا ویدیوهای خود را جالب تر و ارزشمندتر کنید، تا بتوانید نشان دهید چگونه خدمت یا محصول شما به آنها یاری خواهد نمود.

برای بینندگان، نگاهی دزدکی به محصول یا سرویس شما، بسیار لذت بخش تر است.

بعلاوه می توانید از مشتریان موجود برای بهبود ارزش خود بهره ببرید و به کسانی که در خصوص خرید فکر می نمایند بازخورد خوبی ارائه دهید. استراتژی رسانه های اجتماعی شما باید شامل ویدئوها و نیز صفحه وب سایت شما باشد.

فرض کنید که کسب وکار شما در رسانه های اجتماعی حضور ندارد. در این مورد، شما باید مطمئن شوید که این موضوع را در استراتژی های خود ترکیب کنید، زیرا مشتریان در حال پیدا کردن درباره محصولات و خدمات به وسیله یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام هستند. به علاوه، شما به شدت دید خود را با بازاریابی بهبود خواهید داد، که به تحلیل پیشرفت شما یاری می نماید و تاثیر شما را ارزیابی می نماید، بینش زیادی به شما می دهد که در آن کانال های رسانه های اجتماعی شما باید بیشتر بر روی دستیابی به مشتریان تمرکز کنید.

بیشتر بخوانید : برای اینستاگرام و سایت چاپ و بسته بندی و هدایای تبلیغاتی چگونه باید فراوری محتوا کرد؟

مهمترین سوالاتی که باید در ابتدای آغاز فراوری ویدیو برای بیزنس خود بپرسید چیست ؟

سوالاتی در خصوص زمان ایجاد محتوای ویدئو شما: کسب وکار شما چیست؟

چرا مردم باید برند خود را بر دیگران ارجح بدانند؟

کسانی هستند که از محصول یا سرویس شما استفاده می نمایند؟

محصول یا سرویس شما زندگی افراد را بهبود می بخشد یا مسائلشان را حل می نماید؟

برند باید خود را در معرض نمایش به وسیله مخاطب قرار دهد، و ویدئو یک ابزار فوق العاده برای آن است. در اینجا بعضی از برترین انواع ویدئو و مضمون برای شما آورده شده است.

آموزش محصول: اینکه چگونه موزیک ویدیو از تماشا برنامه های آموزشی در میان انواع کانال ها لذت می برد. شرح و ارائه مشتریان بالقوه تان با دید عمیق از محصول یا سرویس شما راه خوبی برای تشویق آن ها به خرید آن است.

کلید ایجاد یک برنامه آموزشی خوب و یا چگونه یک ویدئو، نگه داشتن آن است.

کلید ایجاد یک برنامه آموزشی خوب با یک ویدئو آموزشی، زمان گذاشتن برای آن است. به جزئیات زیادی مراجعه نکنید، بلکه فقط مشتریان خود را با چند ویژگی و کارنمودهای بیزینستان معین کنید. بیش از چند دقیقه طول ندهید، و شما شگفت زده خواهید شد که چطور می توانید مشتریان را به سادگی به آن ها نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما کار می نماید.

ویدئوهای آموزشی برای هواداران شما، که مدام در حال سوال و انتقاد و پیشنهاد هستند یک ضرورت به شمار میرود. آن ها نه تنها می توانند به ایجاد یک محتوای ویدئو بزرگ یاری نمایند، بلکه کسب وکار شما را با بازخورد خود با ارزش و برای حرکت به جلو، انگیزه باشند.

مشتریان می توانند نشان دهند که محصول یا سرویس شما به آن ها یاری نموده است و آن ها چقدر خرسند شده اند. آن ها میزان بیشتری مشتری می آورند و به آن ها یاری می نمایند تا متقاعد شوند که در تاثیر محصول شما برای آنها بیش از تضورشان بوده است.

مشتریان می توانند نشان دهند که محصول یا سرویس شما به آن ها یاری نموده است و آن ها چقدر خرسند شده اند.

بعلاوه ویدیوها می توانند به صورت دیگری نیز ارائه شوند. فردی می تواند یک توصیه کلی صادقانه برای یاری به ایجاد اعتماد برای برند شما ارائه دهد. بعلاوه ویدئو احتیاجی به خلاقیت خاصی ندارد؛ شما می توانید به سادگی محتوای ویدئو را در مغازه خود عکاسی کنید و از مشتریان درباره محصولات یا خدمات مورد علاقه آن ها سوال کنید و برترین آن ها را برای یک مرور سریع ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید : برترین نوع فونت برای طراحی بسته بندی کدام است؟

فیلم های انیمیشن

یک فیلم انیمیشن توجه بیننده شما را جلب می نماید اگر کسب وکار شما بیشتر بر روی چیزهای عجیب و بامزه فوکوس باشد. محتوای ویدئو با موضوع تفریح ایجاد می نماید و می تواند ماموریت و ارزش های هسته ای خود را با یک اسپین هیجان انگیز نشان دهد. این ویدئوها به برند شما یاری می نمایند بدون اینکه خیلی جدی باشند برای حضار تفریح ایجاد کنید.

در حالی که ممکن است شما نمی خواهید به تنهایی از این ویدئوها بهره ببرید، آن ها راهی خوب برای شکستن یخ مشتریان تازه هستند زیرا آن ها توجه بیننده را جلب می نمایند و آن ها را کنجکاو می سازد تا بیشتر در خصوص محصول یا سرویس شما اطلاع کسب نمایند. شما به چیزی احتیاج دارید که سفر خریدار خود را آغاز کنید، و چیزی که می تواند به سرعت آن ها را به شیوه ای خنده دار و با شکست روبرو کند، آغاز کامل است.

ویدئوی خود را برای گفتن یک داستان ایجاد کنید، در حالی که انواع دیگری از ویدیوهایی وجود دارند که می توانید در زمان بازاریابی محتوای خود از آن بهره ببرید، این تعداد کمی برای آغاز و تمرکز بر روی، با بعد بنیادی وجود دارد که شما به یک داستان می گویید. روایت مانند هر داستان دیگری احتیاجمند آغازی منسجم، میانه و پایانی است. این می تواند عاطفی، الهام بخش، یا خنده دار باشد و هر روشی که انتخاب می کنید باید خلاق، خلاقانه و مرتبط با محصول یا سرویس شما باشد.

هدف کلی شما با محتوای ویدئو این است که با مخاطبین اصلی خود صحبت کنید.

هدف کلی شما با محتوای ویدئو این است که با مخاطبین اصلی خود صحبت کنید. به یاد داشته باشید که ویدئو را کوتاه و آموزنده نگاه دارید و یک پیام خلاقانه را بدون زورگویی منتقل کنید. نشان دادن اینکه چگونه مشتریان شما از آن استفاده می نمایند، شرح دهید چگونه از آن بهره ببرید، یا آن ها را با تصویری خنده دار سرگرم کنید.

معین کنید که در کجا بیش ترین تعامل را دارید، چه کانال های اجتماعی دارای بیش ترین مشتریان وفادار هستند و از آزمون چند نوع محتوا نترسید.

شما باید بتوانید معیارها و عملکرد خود را ارزیابی کنید و عملکرد استراتژی بازاریابی ویدئویی خود را ارزیابی کنید که با موفقیت برند شما را معین نموده و آن فروش را در هیچ زمانی افزایش خواهد داد.

منبع: مجله چاپخونه

به "چگونه از محتوای ویدئویی برای فروش محصول استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از محتوای ویدئویی برای فروش محصول استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید