یحیی گل محمدی: غیرت بازیکنان پرسپولیس، سلاح پنهان ما در برابر استقلال تاجیکستان بود

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، یحیی گل محمدی از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.

یحیی گل محمدی: غیرت بازیکنان پرسپولیس، سلاح پنهان ما در برابر استقلال تاجیکستان بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حرفه گرگان، یحیی گل محمدی پس از فزونی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید بار دیگر از میزبانی تاجیکستانی ها تشکر کنم. خاطرات خیلی خوبی از اینجا داریم و با همین خاطرات کشور دوست مان را ترک می کنیم. بازی خوبی برای ما بود. کنترل این مسابقه را در اختیار داشتیم. خوب پاس داده و گردش توپ خوبی داشتیم.

به گزارش طرفداری؛ وی اضافه نمود: به جز چند ضربه کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شرایط بازی و چمن استادیوم کار را سخت نموده بود و استقلال تاجیکستان هم مقابل حریفانش بازی می کرد به همین علت انگیزه فوق العاده ای داشت و ما توانستیم بر تمام این مسائل غلبه نموده و یک مسابقه شناور، خوب و رو به جلو را با تعداد پاس های زیاد انجام بدهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از تک تک بازیکنانم به علت شرایط سختی که این بازی داشت تشکر می کنم. برای هر تیمی بازی کردن در این استادیوم با این شرایط چمن و حضور طرفداران حریف کار واقعاً سختی است اما ما این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. بار دیگر از تمام بازیکنان خود که با غیرت و مردانه بازی کردند تشکر نموده و این برد را به تمام طرفداران خوب پرسپولیس تقدیم می کنم.

گل محمدی درباره نقشه راه تیم پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانی آسیا اسم کرد: این پیروزی مبارک همه طرفداران باشد اما به برکت وجود طرفداران و غیرت بازیکنان استقلال تاجیکستان را بردیم اگر غیر از این بود به مشکل می خوردیم. تقریباً یک ماه دیگر باید در دور بعدی بازی کنیم و در این مدت باید هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم به این علت که لیگ مان هنوز آغاز نشده مقداری به مشکل می خوریم و باید دیدارهای تدارکاتی خوبی انجام بدهیم.

وی اضافه نمود: از طرفی در روزهای فیفادی بازیکنان ملی پوش خود را هم در اختیار نداریم و این موضوع کار ما را سخت می نماید. به ویژه اینکه در دور بعدی تیم ها قوی تر می شوند و شرایط سخت تر است. امیدواریم برای صعود به مرحله بعدی برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره سلاح پنهانی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان گفت: یادم نمی آید در خصوص سلاح پنهانی صحبت نموده باشم اما غیرت بازیکنانم سلاح پنهانی این مسابقه بود. هرچه از سختی کار بگویم کسی نمی تواند آن را درک کند فقط من می دانم که بازیکنانم با چه شرایطی بازی می نمایند. آنها واقعاً در شرایط سختی کار می نمایند. لیگ ایران تعطیل بود و بازی تدارکاتی خاصی نداشتیم. ملی پوشان خود را هم در اختیار نداشتیم. چمن استادیوم کارمان را سخت نموده بود و از طرفی بازی کردن حریف در خانه خود و مقابل طرفدارانش بازی می کرد جو وحشتناکی را برای هر تیمی به وجود می آورد و کار سختی در بازی مقابل استقلال تاجیکستان داشتیم.

گل محمدی اضافه نمود: بازیکنان من لایق و شایسته برترین ها هستند. فقط می توانم یک تشکر خشک و خالی از آنها انجام بدهم و کاری از دستم برنمی آید. ان شاءالله طرفداران هم قدر این نفرات را بدانند که می دانند. امیدوارم باشگاه هم بتواند قدردان زحمات بچه ها باشد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند در این فصل به قهرمانی برسد، شرح داد: تیم خوبی داریم. هرچند از لحاظ امکانات با خیلی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان قابل مقایسه نیستیم و امکانات مان محدود است اما یک موضوع را باور داریم و آن هم ایمان و باور داشتن به تیم است. هرچند طرفداران کنار ما حضور ندارند اما همواره انرژی مثبت و انگیزه فوق العاده ای به ما می دهند.

سرمربی پرسپولیس گفت: چیزهای خیلی خوبی برای انگیزه گرفتن نداریم. طرفداران ما واقعاً فوق العاده هستند و برای آنها جان مان را هم می دهیم. از هیچ کوششی نمی گذریم و تمام کوشش خود را می کنیم تا دل طرفداران شاد گردد. این بزرگترین انگیزه ای است که می توانیم در تیم داشته باشیم. بازیکنان ما نشان دادن تا چه میزان عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند و برای ادامه کار انگیزه فوق العاده ای داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یحیی گل محمدی: غیرت بازیکنان پرسپولیس، سلاح پنهان ما در برابر استقلال تاجیکستان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: غیرت بازیکنان پرسپولیس، سلاح پنهان ما در برابر استقلال تاجیکستان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید