اجرای پویش ماه مهربانی در منطقه 14

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرگزاری خبرنگاران-دختران و بانوان دارالمومنین تهران در ماه رمضان از برنامه های فرهنگی و فعالیت های معنوی پویش ماه مهربانی در منطقه 14 بهره مند می شوند.

اجرای پویش ماه مهربانی در منطقه 14

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، ویژه برنامه های فرهنگی ماه مهربانی با حضور دانش آموزان گروه سنی تا 15 سال و خانواده های ساکن منطقه در بستر فضای مجازی اجرایی می گردد.

آیات بهاری، تقویم ماه مهربانی، برگزاری مسابقات هنری با مضامین مرتبط با ماه رمضان و نوع دوستی، روایت ماه مهربانی و پویش مهربانی در محله ها از جمله برنامه هایی است که با رویکرد همدلی و یاری به شهروندان و مهربانی کردن به دیگران به ویژه خانواده های نیازمند و سالمندان به وسیله حوزه بانوان امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با مشارکت نوجوانان دختر دارالمومنین در نظر گرفته شده است.

برای این منظور و شرکت در مسابقات پویش ماه مهربانی و ارسال آثار هنری، نوشته ها، عکس ها و فیلم های فعالیت های روزانه و دریافت جوایز، تنها کافی است شماره مربوط به منطقه محل سکونت در منطقه به شماره تلفن 09212802693 و یا به آدرس صفحه اینستاگرام banovan14 @ ارسال گردد.

بر اساس این گزارش اهداف برگزاری این پویش ها که تا خاتمه ماه مبارک رمضان و در کنار یاری های مومنانه به بانوان نیازمند منطقه انجام می گردد؛ یاری به ترویج و ارتقای فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، دست گیری از نیازمندان و بعلاوه برقراری عدالت اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای پویش ماه مهربانی در منطقه 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پویش ماه مهربانی در منطقه 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید