همسر احسان کرمی کیست؟

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، در حال حاضر اطلاعات کاملی در خصوص همسر احسان کرمی در دسترس نیست. اما او سال ها قبل و در یک مصاحبه در خصوص همسرش و ازدواج شان گفته بود: من سال ها قبل تورلیدر بودم و در یکی از این سفر ها با همسرم آشنا شدم، البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم، چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است.

همسر احسان کرمی کیست؟

وبلاگ حرفه گرگان | همین چند روز قبل بود که احسان کرمی در اقدامی جنجال برانگیز به یک شبکه فارسی زبان پیوست. این اتفاق که در طول روزهای اخیر با واکنش ها متفاوتی روبرو شده، باعث شده تا توجه کاربران به خانواده او نیز دوخته گردد.

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان ، احسان کرمی متولد 20 تیر 1359 در تهران است و فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو شروع نموده او مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی را نیز گذرانده است.

کرمی اجرای برنامه های پربیننده ای همانند نقره، زنده رود، خوشا شیراز، امضا، ویژه برنامه تحویل سال 95 شبکه دو، افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94، افتتاحیه شبکه تهران اچ دی و خندوانه به عنوان مجری برنامه خنداننده شو را برعهده داشته است.

کرمی در تئاتر و سینما هم حضور داشته و در شب های مافیا، شبکه مخفی زنان، سریال هم گناه و... بازی نموده است.

او که تا به امروز چند قطعه موسیقی را منتشر نموده است، در تابستان 95 کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد.

ماجرای ازدواج احسان کرمی و همسرش

در حال حاضر اطلاعات کاملی در خصوص همسر احسان کرمی در دسترس نیست. اما او سال ها قبل و در یک مصاحبه در خصوص همسرش و ازدواج شان گفته بود: من سال ها قبل تورلیدر بودم و در یکی از این سفر ها با همسرم آشنا شدم، البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم، چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است.

وی ادمه داد: همسرم همواره می گفت که هیچ وقت دلم نمی خواهد با شخص معروفی ازدواج کنم، اما من همواره به او می گفتم که روزی مشهور خواهم شد. ما در شرایط زیر صفر ازدواج کردیم و پای زندگی مان ایستادیم و آن را جمع و جور کردیم و خدا را شکر شرایط مان بد نیست و پشیمان نیستم.

منبع: فرادید

به "همسر احسان کرمی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر احسان کرمی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید