اعزام 9 کرمانشاهی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور 9 کرمانشاهی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 به میزبانی کشور قزاقستان خبرداد.

اعزام 9 کرمانشاهی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

سعید نصراللهی در آستانه اعزام کاروان کاراته ایران به مسابقات آسیایی 2021، اظهارکرد: این مسابقات طی روزهای 27 آذر تا اول دی به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد که کاروان ایران هم روز چهارشنبه(24 آذر) به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی اضافه نمود: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد و کاروان ایران با 100 ورزشکار، مربی و داور به این مسابقات اعزام می گردد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور 9 کرمانشاهی در کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها اطلاع داد و گفت: در رده سنی بزرگسالان مهدی خدابخشی، علی مسکینی و سامان حیدری در ترکیب تیم ملی کاراته ایران در این رقابت ها حضور دارند.

وی ادامه داد: در تیم ملی امید بانوان نیز آتوسا گلشاد نژاد، تیم ملی جوانان بانوان ستایش نادری و در تیم ملی جوانان مردان هم امیررضا برزویی از کرمانشاه برای ایران در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.

نصراللهی که خودش سرپرستی تیم ملی امید ایران را در این رقابت ها برعهده دارد، گفت: در کادر فنی اعزامی ایران هم تورج ساسانی به عنوان مربی تیم ملی جوانان و حمیدرضا فرهادی به عنوان مربی تیم ملی امید از کرمانشاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان هایی است که بیشترین ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها را به خود اختصاص داده، اعلام نمود: باتوجه به آمادگی خوبی که هر شش ورزشکار کرمانشاهی دارند، امیدواریم بتوانند با خوش رنگترین مدال به کشور و استانمان بازگردند.

سرپرست تیم ملی امید ایران در ادامه درخصوص شرایط آمادگی این تیم هم گفت: کاراته ایران فراتر از کاراته آسیاست و پیش بینی می کنم دراین رقابت ها هم بسیار خوب ظاهر شویم.

وی ادامه داد: در رده سنی امید تا به امروز شش مرحله اردو داشته ایم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، بنابراین به کسب مدال از هر شش ملی پوش امیدوار هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام 9 کرمانشاهی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 9 کرمانشاهی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید