امکان روی آوردن پزشکان فرانسوی به قتل بیماران سالخورده کرونایی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، در حالی که بیش از 7هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در فرانسه جان خود را از دست داده اند، شرایط به قدری برای پزشکان سخت شده است که بنا به گزارش ها امکان دارد به قتل از روی ترحم بیماران سالخورده کرونایی روی آورند.

امکان روی آوردن پزشکان فرانسوی به قتل بیماران سالخورده کرونایی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ حرفه گرگان به نقل از دیلی میل، در فرانسه 89 هزار و 953 نفر تا روز یکشنبه به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان 7 هزار و 560 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

بنابر گزارش ها، پزشکان کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا و فرانسه به منظور کاهش فشار کار ناشی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا به قتل از روی ترحم بیماران سالخورده روی آورده اند، به طوری که بسکمک از پزشکان گفته اند که بارها برای انجام این کار وسوسه شده اند.

همچنین گزارشها حاکی است که به پزشکان اسپانیایی نیز گفته شده است که از دستگاه تنفس مصنوعی برای بیماران بالای 80 سال استفاده نکنند.

در فرانسه نیز یک پزشک مراقبتهای تسکینی در بوردو، هشدار داد که با گزارش های مربوط به کمبود مورفین و داروی میدازولام که وقتی با هم استفاده می شوند به کم کردن رنج بیماران در حال مرگ کمک می کند یک وسوسه برای اتانازی یا همان قتل از روی ترحم میان پزشکان و کارکنانی وجود دارد که با رنج های وحشتناک آسفیکسی در مراقبت از بیماران سالخورده روبه رو هستند.

بر اساس آمارها بیش از دو هزار نفر از قربانیان ویروس کرونا در فرانسه از زمان آغاز این بیماری همه گیر از میان سالخوردگان بوده اند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امکان روی آوردن پزشکان فرانسوی به قتل بیماران سالخورده کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان روی آوردن پزشکان فرانسوی به قتل بیماران سالخورده کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید