مهمترین مسابقه فوتبال امشب

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان و به نقل از ایرنا، لیگ ملت های اروپا از سال گذشته میلادی جایگزین ملاقات های تدارکاتی در قاره سبز شد. یوفا با این تصمیم موجب شد تا تورنمنت جدیدی شکل گرفته و فوتبال را در این قاره با جدیت بیشتری دنبال کند. این مسابقات در چهار دسته برگزار می گردد و در نخستین دوره آن تیم ملی پرتغال به اسم قهرمانی دست یافت. سال جاری هم پس از برگزاری ملاقات های گروه و در سطح یک این تورنمنت، چهار غول فوتبال اروپا جواز حضور در نیمه نهایی را کسب نموده و اکنون برای قهرمانی کوشش می نمایند.

مهمترین مسابقه فوتبال امشب

ملاقات های نیمه نهایی و فینال این تورنمنت به میزبانی ایتالیا برگزار می گردد. ایتالیا به تازگی توانست فاتح یورو شده و با راهنمایی روبرتو مانچینی در اوج آمادگی واقع شده است. امشب در مرحله نیمه نهایی جام ملت ها، ایتالیا میزبان مسابقات در استادیوم سن سیرو شهر میلان به مصاف اسپانیا می رود. این دو تیم در نیمه نهایی یورو هم ملاقات کردند که ایتالیا پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی به فزونی دست یافت و فینالیست شد. در دیگر ملاقات مرحله نیمه نهایی، بلژیک و فرانسه پنجشنبه شب در شهر تورین و در استادیوم یوونتوس برابر هم قرار می گیرند.

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، این بازی حساس امشب از ساعت 22.15 به وقت تهران برگزار می گردد که این بازی به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می گردد.

منبع: فرارو

به "مهمترین مسابقه فوتبال امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین مسابقه فوتبال امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید