انحراف خودروی پراید 2 زخمی برجای گذاشت

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، واژگونی خودروی پراید در جاده سلامت اطلاع داده شد.

انحراف خودروی پراید 2 زخمی برجای گذاشت

حسین روستائی در گفت و گو با وبلاگ حرفه گرگان، اضافه نمود: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی سنگین امداد ونجات با تجهیزات کامل به محل اعزام شد و آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی سر باطری خودروی را قطع کردند.

وی با بیان اینکه خودروی پراید با داشتن یک نفر سرنشین از جاده انحراف به راست داشت و موجب زخمی شدن سرنشین و راننده شده بود، اظهارکرد: به نیروهای 115 برای انتقال مصدومین اطلاع رسانی و مصدومین بعد از معاینه به بیمارستان منتقل شدند.

روستائی گفت: آتش نشانان به وسیله وینچ خودروی آتش نشانی اقدام به درآوردن خودروی پراید از داخل جوب کردند و طی تماس با نیروهای 110 برای تحویل خودرو و ایجاد امنیت در محل اقدام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه یادآورشد: همچنین طی حادثه ای تخریب دیوار منبع آب در خیابان خلبان و زیر آوار ماندن یک دستگاه پراید گزارش شد.

وی اضافه نمود: به علت حساسیت حادثه، فرمانده ایستگاه مرکز بدون فوت وقت دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک دستگاه خودروی اطفاء حریق با تجهیزات کامل را به محل اعزام کرد.

روستائی با بیان اینکه به محض رسیدن محوطه با نوار ایمنی حفاظت و سپس توسط امدادگران عملیات آواربرداری شروع شد، اظهارکرد: خوشبختانه هیچ اثری از وجود جسدی مشاهده نشد و فقط در این حادثه یک دستگاه پراید که در پیاده رو پارک شده بود به علت ریزش آوار صددرصد مورد صدمه نهاده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با اشاره به اینکه خودروی آسیب دیده بعد از آواربرداری با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده شد، گفت: تجمع آب باعث خیس خوردن پی دیوار شده که به همین علت دیوار به طول کامل فرو ریخت و در اثر فرو ریختن دیوار یک خودرو پراید به صورت کامل و یک خودرو دوو سیلو نیز آسیب جزئی دید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انحراف خودروی پراید 2 زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحراف خودروی پراید 2 زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید