خودرو

پوتین اقدامات متقابل علیه تحریم های غرب را تا خاتمه سال 2025 تمدید کرد

ایرنا نوشت: شورای اتحادیه اروپا بیان کرد: امروز (پنجشنبه) این شورا تصمیم گرفت به مدت 6 ماه (تا 31 ژانویه 2024 / 11 بهمن 1402) تحریم هایی را که بخش های خاصی از اقتصاد فدراسیون روسیه را هدف قرار می دهد، تمدید کند.

30 تیر 1402

رباتی که خودرو را در پارکینگ شارژ می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، تعداد خودروهای برقی در جاده ها در حال افزایش است. به همین علت احتیاج به پارکینگ هایی که به شارژر دسترسی داشته باشند نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل اپراتورهای پارکینگ ها به زودی به جای ایجاد فضای پارک مخصوص خودروهای...

16 اردیبهشت 1402

اولین واکنش به خبر افزایش 70 درصدی قیمت بعضی خودروهای داخلی ، بعضی فقط یک درصد گران شدند

مدیر روابط عمومی شورای رقابت از تصویب قیمت کارخانه ای خودروهای غیر مونتاژی اطلاع داد.

16 فروردین 1402

رنو ساندرو با دوستانش به ایران برمی شود ، عکس

طبق آخرین اخبار یک شرکت خصوصی،4 محصول رومانیایی داچیا را به صورت CBU قرار است وارد ایران کند. این خودروها احتمالا داستر،ساندرو،لوگان و جاگر باشند.

3 اسفند 1401

چگونه یک خانواده آرام تر داشته باشیم

همسایه ها و دوستان مدام از آنجا عبور می کنند و همسر شما منتظر ظاهر شدن آرامش است. آیا این به نظر خیلی آشناست؟ اگر چنین است، پس ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آرامش را در سرتاسر خانه برقرار کنید و سعی کنید زندگی مشترک آرام تری داشته باشید.

18 بهمن 1401

پژو اینسپشن؛ خودرو نو فرانسوی با تجهیزات فضانوردی ناسا!

برند فرانسوی با کوپه اینسپشن (Inception) در سی ئی اس 2023 حاضر شده است. خودرویی که طراحی بسیار رادیکالی دارد و با هیچ کدام از استاندارد های های فعلی صنعت خودرو که در خیابان ها مشاهده می کنیم، هماهنگ نیست.

26 دی 1401

دریاچه سوان، جواهری در کشور ارمنستان

در ارمنستان یک دریاچه با نام سوان وجود دارد این دریاچه که در تور ارمنستان مورد توجه همگان واقع می گردد و از آن به عنوان جواهر ارمنستان یاد می گردد. دریاچه سوان به عنوان مروارید بسیار با ارزش در دل صدفی در ارمنستان شناخته شده که با دارا بودن ساحلی بسیار...

16 دی 1401

خودرو های مالی با قیمت میلیاردی!

بحث واردات خودرو همچنان با ایرادات و ابهاماتی همراه است. پس از معین شدن گزینه های احتمالی برای واردات، گفته می گردد که امکان واردات از ژاپن وجود ندارد. از سوی دیگر گرچه قرار بود خودرو های وارداتی مالی باشند، اما گویا قرار است با قیمت میلیاردی عرضه شوند.

21 آبان 1401

تصاویر خودروهایی که زیر آوار متروپل نابود شدند

روز گذشته - 4 آبان - بخش دیگری از متروپل فروریخت، بخشی از ساختمان بر روی یک خودرو که در نزدیکی متروپل بود، آوار شد.

5 آبان 1401

10 دلیل صدای اگزوز خودرو [صدای پت پت، انفجار، عطسه و ترقه]

اگزوز یکی از مهمترین قطعات خودرو به شمار میرود که نقش پررنگی را در کارکرد درست خودرو ایفا می نماید و خرابی این بخش را می توان از صدای اگزوز خودرو تشخیص داد.

27 مهر 1401

جاذبه های گردشگری معروف مصر

مصر با چیزهای زیادی برای تماشا و انجام دادن، به بازدیدکنندگان فرصتی برای ایجاد برنامه های سفری که فرهنگ، ماجراجویی و آرامش را در یک سفر ترکیب می نماید، ارائه می دهد.

25 شهریور 1401

طبس؛ رؤیایی شگفت در دل کویر

بوی بهار می آمد و زندگی پایکوبی کنان از کنارمان می گذشت و ما را به تماشا شگفتی هایش در هر گوشه ای از این سرزمین پهناور دعوت می کرد.

16 شهریور 1401

12 راه ساده خنک نگهداشتن ماشین در گرمای تابستان

خنک نگهداشتن ماشین در تابستان هم برای سلامت و ایمنی شما و هم برای سلامت خودرویتان مهم است. اما می دانید چگونه ماشین خود را در تابستان خنک نگه دارید تا موقع بازگشت از طریق نقلیه تان، نگران روبرو شده با کوره ای از نور خورشید یا گرمای حبس شده و دم نموده نباشید!...

26 مرداد 1401

بهترین رازهای سفر

اگر از آن دسته افرادی هستید که تجربه بسیار کمی در مسافرت و گردش دارند، قطعا دانستن برخی از اسرار و نکاتی که به داشتن سفری امن، ارزان، راحت و لذت بخش کمک می کند، بسیار خوشایند خواهد بود. در این میان می توان از تجربیات افرادی که بیشتر اوقات خود را در مسافرت...

15 مرداد 1401

آقای نعمت بخش ما را ببین!

والله تا آن جایی که یادمان می آید ما سرتاسر عمرمان مشغول حمایت بوده ایم، حمایت از همه چیز. موقعی که مدرسه می رفتیم مدیر و ناظم می گفتند از همه معلم ها حمایت کنید حتی آن ها که چیزی بلد نیستند و ما هم روی چشممان این کار را می کردیم، خب البته چاره دیگری هم نداشتیم.

7 مرداد 1401

حل مشکل دریافت پروانه خروج موقت بین المللی اتوکمپرهای عمومی

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، حل مشکل دریافت پروانه خروج موقت بین المللی اتوکمپرهای عمومی صورت پذیرفت.

3 تیر 1401

میتسوبیشی هم از روسیه رفت

شرکت میتسوبیشی موتورز روز آدینه بیان کرد که فراوری خودرو در کارخانه خود در شهر کالوگا روسیه را تا اطلاع ثانوی متوقف نموده است.

2 تیر 1401

برترین هتل های زاهدان برای یک اقامت اصیل جنوبی

زاهدان، شهری ناشناخته که به علت داشتن صفت منطقه محروم حتی برای گردشگران هم جذابیتش را از دست داده است. آیا می دانید همین شهر پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی است؟ از روستای لادیز و مسجد مکی گرفته تا پارک تفریحی گراناز. سیستانی های خونگرم، غذاهای...

17 خرداد 1401

رفع مسائل کشور در گروی اهمیت به ظرفیت های دانشگاهی

رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از اهمیت پتانسیل های دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در راستای رفع مسائل کشور گفت.

6 خرداد 1401

تفریحات رایگان دبی را بشناسید

آیا واقعا تفریحات رایگان در دبی وجود دارد؟ دبی در نظر همه گردشگران یک مقصد گران است که باید برای هر تفریحی در آن هزینه بپردازند. این شهر را به طور معمول با هتل های 5 ستاره، مراکز خرید مدرن، جاذبه های هیجان انگیز و امکانات منحصر به فردش می شناسند. اما جالب...

5 خرداد 1401
تعداد: (88)