برترین هتل های زاهدان برای یک اقامت اصیل جنوبی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، زاهدان، شهری ناشناخته که به علت داشتن صفت منطقه محروم حتی برای گردشگران هم جذابیتش را از دست داده است. آیا می دانید همین شهر پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی است؟ از روستای لادیز و مسجد مکی گرفته تا پارک تفریحی گراناز. سیستانی های خونگرم، غذاهای خوش طعم و سوغاتی های رنگارنگ زاهدان در کنار جاذبه هایش، می تواند علت خوبی باشد تا برنامه سفر بعدی را برای زاهدان بچینید. اگر قصد گردش در زاهدان را داشتید این نکته را هم در نظر داشته باشید که زاهدان محروم از داشتن هتل هایی باکیفیت است. چرا؟ شاید به علت صنعتی بودن و عدم رسیدگی به گردشگری، اهمیتی به صنعت هتلداری آن نشده است. با این وجود مراکز اقامتی وجود دارند که جزو برترین هتل های زاهدان هستند.

برترین هتل های زاهدان برای یک اقامت اصیل جنوبی

اگر دوست دارید با آنها آشنا شوید با این مطلب مجله گردشگری وبلاگ حرفه گرگان همراه باشید.

هتل آپارتمان تخت جمشید زاهدان کجاست؟

زاهدان، انتهای بلوار بزرگمهر، جنب مجتمع پردیسان

مقرون به صرفه ترین هتل زاهدان کدام است؟

هتل گیلان

هتل های باکیفیت زاهدان کدامند؟

هتل استقلال، هتل امین، هتل جهانگردی

1- هتل صالح

هتل صالح یکی از برترین هتل های زاهدان با دو ستاره است که در سال 1368 آغاز به فعالیت کرد. هتل ساختمانی سه طبقه است که 34 اتاق دارد و در نگاه اول کمی قدیمی به نظر می رسد. البته در سال 1394 ساختمان بازسازی شده، ولی با این حال نمی توانید انتظاری بیشتر از هتل قدیمی دو ستاره صالح داشته باشید.

اتاق ها امکانات مناسبی از جمله تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار غیررایگان و کولر اسپیلت دارد. البته در برخی موارد مسافران هتل از نبودن تهویه مناسب و عدم وجود کنترل کولر شکایت داشته اند. اینترنت در اتاق ها در دسترس نیست، ولی به راحتی می توانید در لابی هتل از اینترنت رایگان بهره ببرید.

رفتار کارکنان با مهمانان محبت آمیز و همراه با ادب و احترام است و همین نکته شاید بسیاری از نقص های هتل مثل نداشتن آسانسور را بپوشاند.

هتل صالح یکی از هتل های مالی زاهدان با موقعیت مکانی عالی و دسترسی خوب به مرکز شهر زاهدان به شمار می آید. هزینه اقامت در اتاق های هتل دست کم 296.000 برای سال 1400 است.

در صورتی که جهت بدون ترافیک را انتخاب کنید، از هتل صالح تا فرودگاه زاهدان 9 دقیقه، تا راه آهن 6 دقیقه و تا پایانه مسافربری انقلاب زاهدان 14 دقیقه راه خواهید داشت.

مسجد جامع مکی در فاصله 4 دقیقه ای، مسجد فیض الرحمان در فاصله 12 دقیقه ای، خانقاه دراویش شاه نقشبند در فاصله 9 دقیقه ای، موزه بزرگ زاهدان در فاصله 4 دقیقه ای، مجتمع تفریحی گراناز در فاصله 9 دقیقه ای، بازار رسولی در فاصله 6 دقیقه ای، بازار مشترک زاهدان در فاصله 9 دقیقه ای، از هتل صالح قرار دارند.

آدرس هتل صالح

زاهدان، خیابان دانشگاه، بین خیابان دانشگاه 16و 18

هتل صالح روی گوگل مپ

2- هتل استقلال

هتل چهار ستاره استقلال را می توانید نزدیکی میدان آزادی زاهدان پیدا کنید. این هتل سال 1377 آغاز به کار کرد. 81 واحد اقامتی، آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس و سمینار با ظرفیت 25 نفر، زمین بازی بچه ها، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران با ظرفیت 300 نفر از امکانات این هتل چهار ستاره هستند.

هتل چهار طبقه استقلال در سال 1395 بازسازی شد تا خدمات بهتری به مهمانش ارائه دهد.

این هتل یکی از برترین هتل های زاهدان در قلب شهر زاهدان محسوب می شود. موقعیت مکانی مناسب آن هم دسترسی سریع به نقاط مهم شهر را فراهم نموده است. به عنوان مثال فاصله هتل استقلال زاهدان در جهت بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 8 دقیقه، تا راه آهن زاهدان 5 دقیقه و تا پایانه مسافربری انقلاب 13 دقیقه است.

مسجد جامع مکی در فاصله 4 دقیقه ای، مسجد فیض الرحمان در فاصله 11 دقیقه ای، خانقاه دراویش شاه نقشبند در فاصله 8 دقیقه ای، موزه بزرگ زاهدان در فاصله 4 دقیقه ای، مجتمع تفریحی گراناز در فاصله 9 دقیقه ای، بازار رسولی در فاصله 5 دقیقه ای، بازار مشترک زاهدان در فاصله 9 دقیقه ای از هتل استقلال قرار گرفته اند.

البته برای اقامت در هتل استقلال و استفاده از این موقعیت و امکانات ضروری است برای هر شب از حداقل 500.000 تا 734.000 تومان هزینه کنید. این قیمت برای سال 1400 است.

آدرس هتل استقلال زاهدان

زاهدان، میدان آزادی، مقابل بانک صادرات

هتل استقلال روی گوگل مپ

3- هتل کویر

یکی از برترین هتل های زاهدان به نام هتل کویر در خیابان کفعلی جنوبی این شهر واقع شده است. قدمت این هتل قدیمی به سال 1350 بر می شود. 45 اتاق هتل در سه طبقه آماده پذیرایی از مهمانان هستند. هتل کویر دو ستاره است، اما امکانات مناسبی دارد.

این هتل در سال 1399 بازسازی شده و حالا مسافران می توانند از آسانسور برای تردد استفاده نمایند. بعلاوه تمام اتاق ها به سرویس بهداشتی اختصاصی و اسپلیت مجهز شده اند. رستوران و کافی شاپ هتل کویر انواع غذاها و نوشیدنی ها را برایتان سرو می نمایند تا دغدغه غذا نداشته باشید.

با توجه به هزینه ای که برای اقامتتان می پردازید (250.000 تا 520.000 تومان) شاید انتظار بالایی از هتل داشته باشید، ولی نباید فراموش کنید که هتل دو ستاره است، پس نباید توقع زیادی داشت. می توان گفت قیمت های این هتل نسبت به خدمات آن بسیار بالاست.

فاصله هتل کویر زاهدان تا موزه بزرگ زاهدان 550 متر است که پیاده 7 دقیقه ای به آنجا می رسید. در جهت بدون ترافیک از هتل تا فرودگاه زاهدان 7 دقیقه، تا راه آهن زاهدان 3 دقیقه، تا پایانه مسافربری انقلاب 14 دقیقه، تا مسجد جامع مکی 4 دقیقه، تا مسجد فیض الرحمان 11 دقیقه، تا خانقاه دراویش شاه نقشبند 6 دقیقه، تا مجتمع تفریحی گراناز 9 دقیقه، تا بازار رسولی 2 دقیقه و تا بازار مشترک 10 دقیقه راه است.

آدرس هتل کویر زاهدان

زاهدان، میدان آزادی، نبش خیابان کفعمی جنوبی.

هتل کویر روی گوگل مپ

4- هتل امین

در سال 1372 هتل امین، یکی از برترین هتل های زاهدان در خیابان دانشگاه آغاز به کار کرد. این هتل سه طبقه، 40 واحد اقامتی دارد. موقعیت مکانی هتل عالی است و بعلاوه به مراکز اداری شهر هم دسترسی فوق العاده ای دارد.

هتل دو ستاره امین در سال 1397 بازسازی شد و امکانات مناسبی مانند رستوران و کافی شاپ، اینترنت پرسرعت و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان به خدمات آن اضافه شد.؛ نداشتن آسانسور همچنان یکی از ضعف های هتل است.

اقامت در اتاق های یک تا سه تخته هتل امین در سال 1400 بین 233.000 تا 391.000 تومان هزینه دارد.

فاصله هتل امین زاهدان در جهت بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 8 دقیقه، تا راه آهن زاهدان 5 دقیقه و تا پایانه مسافربری انقلاب 13 دقیقه است.

مسجد جامع مکی در فاصله 4 دقیقه ای، مسجد فیض الرحمان در فاصله 11 دقیقه ای، خانقاه دراویش شاه نقشبند در فاصله 8 دقیقه ای، موزه بزرگ زاهدان در فاصله 4 دقیقه ای، مجتمع تفریحی گراناز در فاصله 9 دقیقه ای، بازار رسولی در فاصله 5 دقیقه ای، بازار مشترک زاهدان در فاصله 9 دقیقه ای از هتل امین قرار دارند.

آدرس هتل امین

زاهدان، میدان امام علی، ابتدای خیابان دانشگاه

هتل امین روی گوگل مپ

5- هتل جهانگردی

هتل جهانگردی زاهدان یکی از برترین هتل های زاهدان با سه ستاره است. این هتل که جزیی از مجموعه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی است، در سال 1352 آغاز به کار کرد. هتل محوطه ای وسیع در حدود 24000 مترمربع دارد و واحد های اقامتی آن شامل 15 کومه و 20 اتاق هستند.

هتل جهانگردی در سال 1396 بازسازی شد تا خدمات بهتری به مهمانانش ارائه دهد. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر، چایخانه سنتی در محوطه و پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو از امکانات تکمیلی هتل هستند. برای استفاده از هتل باید بین 320.000 تا 547.000 تومان در سال 1400 هزینه کنید.

البته هتل جهانگردی زاهدان با وجود امکاناتش، ایراداتی هم دارد. برای مثال امکان پذیرش خانم های مجرد در کومه ها وجود ندارد. علاوه براین مهمانان هتل از نمناک بودن کومه ها شاکی بودند و کیفیت و بهداشت اتاق ها بهتر از کومه ها است. رفتار پرسنل و مسئولیت پذیری کم آنها هم از جمله موارد ضعف هتل هستند.

فاصله هتل جهانگردی زاهدان در جهت بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 4 دقیقه، تا راه آهن 4 دقیقه، تا پایانه مسافربری انقلاب 15 دقیقه، تا مسجد جامع مکی 6 دقیقه، تا مسجد فیض الرحمان 13 دقیقه، تا خانقاه دراویش شاه نقشبند 8 دقیقه، تا مجتمع تفریحی گراناز 10 دقیقه، تا موزه بزرگ زاهدان 2 دقیقه، تا بازار رسولی 5 دقیقه و تا بازار مشترک 12 دقیقه است.

آدرس هتل جهانگردی زاهدان

زاهدان، میدان میرجاوه، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم

هتل جهانگردی زاهدان روی گوگل مپ

6- هتل گیلان

هتل سه ستاره گیلان یکی از برترین هتل های زاهدان است که به نام مهمانپذیر گیلان هم معروفیت دارد. مهمانپذیر گیلان بسیار قدیمی بوده و قدمت آن به سال 1330 برمی شود. البته در طول این 70 سال چندین بار بازسازی شده ولی باز هم نباید انتظار چندانی از هتل داشت.

هتل چهار طبقه است و 108 اتاق دارد. تمام اتاق ها سرویس بهداشتی اختصاصی دارند، اما برخی از اتاق ها فاقد حمام هستند. این هتل با وجود دسترسی خوبی که دارد، کاملا مالی است. هزینه اقامت در اتاق های هتل گیلان بین 103.000 تا 260.000 تومان در سال 1400 است.

فاصله هتل گیلان زاهدان در جهت بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 10 دقیقه، تا راه آهن زاهدان 6 دقیقه، تا پایانه مسافربری انقلاب 14 دقیقه، تا مسجد جامع مکی 7 دقیقه، تا مسجد فیض الرحمان 7 دقیقه، تا خانقاه دراویش شاه نقشبند 4 دقیقه، تا مجتمع تفریحی گراناز 12 دقیقه، تا موزه بزرگ زاهدان 4 دقیقه، تا بازار رسولی 5 دقیقه و تا بازار مشترک 10 دقیقه است.

آدرس هتل گیلان زاهدان

زاهدان، خیابان آزادی، تقاطع سعدی

هتل گیلان زاهدان روی گوگل مپ

7- هتل هامون

هتل هامون زاهدان هتلی ویژه نظامیان است که البته در صورت داشتن ظرفیت، امکان اقامت افراد معمولی هم در آن وجود دارد. هتل 30 واحد اقامتی در سه طبقه دارد. محوطه زیبا، امکانات مناسب اتاق ها مثل سرمایش مرکزی، سرویس بهداشتی اختصاصی و داشتن آسانسور سبب شده این هتل دو ستاره یکی از برترین هتل های زاهدان باشد.

فاصله هتل هامون زاهدان در جهت بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 5 دقیقه، تا راه آهن زاهدان 4 دقیقه، تا پایانه مسافربری انقلاب 16 دقیقه، تا مسجد جامع مکی 7 دقیقه، تا مسجد فیض الرحمان 14 دقیقه، تا خانقاه دراویش شاه نقشبند 8 دقیقه، تا مجتمع تفریحی گراناز 10 دقیقه، تا موزه بزرگ زاهدان 3 دقیقه، تا بازار رسولی 5 دقیقه و تا بازار مشترک 12 دقیقه است.

آدرس هتل هامون زاهدان

زاهدان، بلوار شهدای انتظامی (بلوار فرودگاه)، جنب ستاد فرماندهی مرزبانی

هتل هامون زاهدان روی گوگل مپ

8- هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل یکی از برترین هتل های زاهدان از سال 1396 تاسیس شده است. 16 سوئیت یک خوابه و دو خوابه هتل در یک طبقه جا گرفته اند. هتل نوساز اما دو ستاره است، پس نباید توقع بالایی از آن داشت.

برخی از اتاق های هتل پنجره ندارند. علاوه براین هتل فاقد رستوران است. به همین علت صبحانه داخل اتاق ها سرو می شود. هزینه اقامت در سوئیت های هتل آپارتمان ملل 300.000 تا 434.000 تومان برای سال 1400 در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل آپارتمان ملل زاهدان در جهت بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 11 دقیقه، تا راه آهن زاهدان 7 دقیقه، تا پایانه مسافربری انقلاب 12 دقیقه، تا مسجد جامع مکی 7 دقیقه، تا مسجد فیض الرحمان 7 دقیقه، تا خانقاه دراویش شاه نقشبند 5 دقیقه، تا مجتمع تفریحی گراناز 13 دقیقه، تا موزه بزرگ زاهدان 5 دقیقه، تا بازار رسولی 6 دقیقه و تا بازار مشترک 8 دقیقه است.

آدرس هتل آپارتمان ملل زاهدان

زاهدان، تقاطع خیابان آزادی و سعدی

هتل آپارتمان ملل زاهدان روی گوگل مپ

9- هتل آپارتمان جمشید

متاسفانه اطلاعات خاصی در خصوص این هتل آپارتمان در دسترس نیست.

تنها یک آدرس در اینترنت به نام هتل آپارتمان تخت جمشید زاهدان ثبت شده است. زاهدان، انتهای بلوار بزرگمهر، جنب مجتمع پردیسان

زاهدان شهری نیست که انتخاب اول گردشگران باشد

با وجود طبیعت خاص و تاریخ غنی، استان سیستان و بلوچستان، از نظر گردشگری بسیار ضعیف است. زاهدان شهری صنعتی با جاذبه های توریستی بسیار کم است. پارک های زاهدان محدود بوده و آثار تاریخی معرفی نشده و طبیعت فراموش شده زیادی دارد.

این موارد باعث شده به صنعت هتلداری این شهر هم کم توجهی شود. هتل های زاهدان معدودند و همین تعداد هم خدمات و امکانات باکیفتی ندارند تا رضایت صددرصدی گردشگران را جلب کند. شاید شما هم تجربه ای از اقامت هتل های زاهدان را داشته باشید. اگر به نظرتان آن هتل از برترین هتل های زاهدان است، راضی می شویم به ما و همراهان ما در مجله وبلاگ حرفه گرگان معرفی کنید.

منبع: علی بابا

به "برترین هتل های زاهدان برای یک اقامت اصیل جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های زاهدان برای یک اقامت اصیل جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید