اخبار صنعت

سقوط در غول های یخی منظومه شمسی، عکس

زومیت نوشت: اورانوس و نپتون دو غول یخی منظومه شمسی با ساختار متفاوت نسبت به مشتری و زحل هستند. با سقوط در جو این دو سیاره شاهد چه اتفاق هایی خواهیم بود؟

3 آذر 1402

کشف 8 مومیایی تازه در کشور پرو

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، کشف 8 مومیایی نو در کشور پرو صورت گرفت.

13 مهر 1402

پوتین اقدامات متقابل علیه تحریم های غرب را تا خاتمه سال 2025 تمدید کرد

ایرنا نوشت: شورای اتحادیه اروپا بیان کرد: امروز (پنجشنبه) این شورا تصمیم گرفت به مدت 6 ماه (تا 31 ژانویه 2024 / 11 بهمن 1402) تحریم هایی را که بخش های خاصی از اقتصاد فدراسیون روسیه را هدف قرار می دهد، تمدید کند.

30 تیر 1402

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن 2024 تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشرز ویکلی، این تغییر زمانی ایجاد شد که نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (BCBF) خاطرنشان کرد از 8 تا 11 آوریل 2024 برگزار خواهد شد که فقط پنج روز قبل از تاریخ های برنامه ریزی شده برای نمایشگاه لندن به انتها می رسید.

22 فروردین 1402

شمرون و بوی خوش عید ، نوروزخوانی در تهران قدیم

درست از آخر بهمن ماه که چله کوچک زمستان تمام می شد، شمیرانی ها برای نوروز آماده می شدند. طبیعت همراهی می کرد. برف های سنگین کم کم آب می شد و عطر و بوی بهار در کوچه باغ های شمیران می پیچید.

1 فروردین 1402

برترین آکادمی برای دوره باریستا حرفه ای

اگر از رشته دانشگاهی که خوندید راضی نیستید یا شغلی که الان دارید خوشحالتون نمی کنه و از پشت میز نشستن خسته شدید یه پیشنهاد ویژه براتون دارم اونم یه شغل مجذوب کننده که نه کسل کننده اس و نه براتون عادی میشه، باریستا شدن می تونه یکی از انتخاب های شما برای...

13 اسفند 1401

مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم ایران و قطر

مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم هوایی بین ایران و قطر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران انجام شد.

22 بهمن 1401

چه کسانی شامل تخفیف 70 درصدی گاز می شوند؟

اوجی وزیر نفت گفت که تعرفه مصرف گاز برای سه ماهی که دمای هوا کاهش یافت تغییر یافته و هفتاد درصد تخفیف شامل کسانی می شوند که در سقف تازه مصرف کرده باشند.

15 بهمن 1401

قبض گاز 60 درصد مشترکان، کمتر از 30 هزارتومان

طبق آنالیز های اجرا شده و پلکان تعریف شده برای مشترکین گاز، 60 درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله های اول تا سوم جای گرفته اند و برای این دسته از مشترکین که مجموعاً، 27 درصد مصرف را به خود اختصاص داده اند، افزایشی منظور نشده و قبض های صادره...

8 بهمن 1401

برآورد برای مشخص تکلیف قطعه زمین مجاور تپه مریانج همدان

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حدس برای معین تکلیف قطعه زمین مجاور تپه مریانج همدان صورت گرفت.

6 بهمن 1401

پژو اینسپشن؛ خودرو نو فرانسوی با تجهیزات فضانوردی ناسا!

برند فرانسوی با کوپه اینسپشن (Inception) در سی ئی اس 2023 حاضر شده است. خودرویی که طراحی بسیار رادیکالی دارد و با هیچ کدام از استاندارد های های فعلی صنعت خودرو که در خیابان ها مشاهده می کنیم، هماهنگ نیست.

26 دی 1401

نحوه ساخت درب آهنی

درب های آهنی از بخش های مهم سازه محسوب می شوند و در ساختمان سازی برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای تهیه درب مکان های مختلف و سازه های گوناگون باید نیازسنجی دقیقی داشته باشید چون خرید و کارگذاشتن موردی نامناسب زحمت و خسارت هایی به شما تحمیل...

23 دی 1401

10 نکته مهم که انگشتان پایتان آرزو دارند، بدانید!

نکات مهمی وجود دارد که برای حفظ سلامت انگشتان پا باید بدانید.

9 دی 1401

احتمال غرق شدن ابوالهول و اهرام مصر

خبرنگاران: متخصصان درباره تاثیر تغییرات اقلیمی و احتمال غرق شدن آثار تاریخی مشهور، از جمله ابوالهول و اهرام سه گانه مصر تا سرانجام قرن جاری هشدار دادند.

17 آذر 1401

مسمومیت 39 نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در ایلام

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 39 نفر در هفت ماهه امسال بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شوند.

29 آبان 1401

خودرو های مالی با قیمت میلیاردی!

بحث واردات خودرو همچنان با ایرادات و ابهاماتی همراه است. پس از معین شدن گزینه های احتمالی برای واردات، گفته می گردد که امکان واردات از ژاپن وجود ندارد. از سوی دیگر گرچه قرار بود خودرو های وارداتی مالی باشند، اما گویا قرار است با قیمت میلیاردی عرضه شوند.

21 آبان 1401

توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد در نیمه اول سال جاری به وسیله شبکه تعاونی های روستایی استان اطلاع داد و گفت : این مقدار آرد در هفت شهرستان استان توزیع شد.

29 مهر 1401

10 دلیل صدای اگزوز خودرو [صدای پت پت، انفجار، عطسه و ترقه]

اگزوز یکی از مهمترین قطعات خودرو به شمار میرود که نقش پررنگی را در کارکرد درست خودرو ایفا می نماید و خرابی این بخش را می توان از صدای اگزوز خودرو تشخیص داد.

27 مهر 1401

روز بازی پرسپولیس با فولاد و گل گهر مشخص شد

دور تازه تمرینات تیم پرسپولیس بعد از 4 روز تعطیلی از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و شاگردان یحیی گل محمدی خود را برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می کنند.

28 شهریور 1401

جاذبه های گردشگری معروف مصر

مصر با چیزهای زیادی برای تماشا و انجام دادن، به بازدیدکنندگان فرصتی برای ایجاد برنامه های سفری که فرهنگ، ماجراجویی و آرامش را در یک سفر ترکیب می نماید، ارائه می دهد.

25 شهریور 1401
تعداد: (166)