رنو ساندرو با دوستانش به ایران برمی شود ، عکس

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، طبق آخرین اخبار یک شرکت خصوصی،4 محصول رومانیایی داچیا را به صورت CBU قرار است وارد ایران کند. این خودروها احتمالا داستر،ساندرو،لوگان و جاگر باشند.

رنو ساندرو با دوستانش به ایران برمی شود ، عکس

امیرمسعود عابدینی: همانطور که قبلا پیش بینی نموده بودیم،با توجه به محدودیت منابع برای واردات خودروهای نو،احتمال اینکه خودروهای فرانسوی وارد بازار ایران شوند،وجود دارد.

البته نکته مطرح در این زمینه این است که خودروهای داچیا با همین نشان فقط در بازار اروپا عرضه می شوند و در بازار کشورهای خاورمیانه با نشان رنو دیده می شوند.

قبلا رنو یا داچیا داستر نو را به عنوان یکی از گزینه های وارداتی آنالیز کردیم.

عکس | رنو با این شاسی بلند احتمالا دو میلیارد تومانی بعد از 4 سال به ایران بر می گردد؟

حالا در این مقاله قرار است نگاهی مختصر به محصولات دیگر این کمپانی،مثل لوگان،ساندرو و جاگر بیندازیم.

لوگان،جانشین L90 ،خودروی محبوب ایرانیان

زبان طراحی نو محصولات داچیا روی این خودرو دیده می گردد.باز هم همان طراحی محافظه کارانه و ساده؛اما در عین حال شیک.

با ترسیم خطوط طراحی در جاهای مختلف بدنه،کمی از سادگی بدنه کاسته شده و حالتی عضلانی به خود گرفته است.این خودرو بر مبنای پلتفرم CMF-B ساخته شده که در محصولات دیگری مثل ساندرو و جاگر هم به کار رفته بود.

طراحی کابین هم همان سادگی را حفظ نموده و کمی مدرن تر شده است.سنسور پارک جلو و عقب،سنسور نور و باران،صفحه نمایش 8 اینچی TFT ،تهویه هوای اتوماتیک،گرمکن صندلی های جلو،ترمز پارک برقی،کروزکنترل،ترمز اضطراری و ESP از آپشن های این خودرو هستند.

احتمالا پیشرانه TCe که 1 لیتری توربوشارژ و 3 سیلندر خطی است و 91 اسب بخار قدرت فراوری می نماید،وارد بازار ایران گردد.گیربکس 6 سرعته CVT وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد.

قیمت این خودرو از 8400 یورو آغاز می گردد.

ساندرو،هنوز هم خوب!

طراحی نو به همراه اصلاحات گسترده،ساندرو را جذابتر از همواره نموده است.همان سبک طراحی لوگان در اینجا هم وجود دارد و تفاوت هایی که وجود دارد متناسب با هاچبک شدن آن اجرا شده است.

کابین هم مدرن تر و شیک تر شده و از آن سادگی بیش از حدی که در نسل های قبل ساندرو می دیدیم،دور شده است.

امکانات سنسورهای پارک جلو و عقب،دوربین عقب،ورود بدون کلید،استارت دکمه ای،صفحه نمایش لمسی 8 اینچی،تهویه هوای اتوماتیک،گرمکن صندلی های جلو،سانروف،کروزکنترل،هشدار نقطه کور و... در این خودرو حضور دارند.

همان پیشرانه به کار رفته در لوگان احتمالا در نسخه وارداتی ساندرو به کار رود. پیشرانه TCe که 1 لیتری توربوشارژ و 3 سیلندر خطی است و 91 اسب بخار قدرت و 160 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

قیمت ساندرو از 14 هزار و 700 یورو آغاز می گردد.

اینکه نسخه استپ وی وارد ایران می گردد یا نه هنوز معلوم نیست.قیمت این نسخه از 16300 یورو آغاز می گردد.

جاگر،خودرویی ناشناخته برای ایرانیان

داچیا جاگر نوترین عضو این خودروساز است که انگار ترکیبی از 3 خودروی داستر،لوگان و ساندرو استپ وی است.نمای جلویی و کناری تا ستون B همان چیزی است که در لوگان و به خصوص ساندرو استپ وی می دیدیم.

اما وقتی از ستون B گذر می کنیم،با یک خودروی استیشن واگن روبه رو میشویم.طراحی نمای عقب ما رابه یاد محصولات ولوو می اندازد.

در واقع سیاست ساخت این مدل بر این بوده که فضای بیشتری برای سرنشینان و قسمت بار ایجاد گردد.جاگر با دو مدل 5 و 7 نفره عرضه می گردد.

همان امکانات به کار رفته در ساندرو و لوگان در این خودرو هم وجود دارد.

پیشرانه TCe که 1 لیتری توربوشارژ و 3 سیلندر است،110 اسب بخار قدرت و 200 نیوتون متر گشتاور فراوری میکند.

گیربکس 6 سرعته دستی در این خودرو به کار رفته است.قیمت جاگر از 19 هزار یورو آغاز می گردد.

باید دید که چه شرکتی با چه سیاست هایی قرار است کدام یک از این خودروها را وارد ایران کند.آیا با قیمت مناسب عرضه می شوند و می توانند روی قیمت های کاذب خودروهایی مثل تندر 90 پلاس یا ساندرو استپ وی تاثیر بگذارند یا خیر؟

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رنو ساندرو با دوستانش به ایران برمی شود ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنو ساندرو با دوستانش به ایران برمی شود ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید