اکران یک فیلم پس از سه سال

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، فیلم سینمایی کاکا به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی از روز چهارشنبه 19 شهریور در سینماها اکران می گردد.

اکران یک فیلم پس از سه سال

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم نوشت: فیلم سینمایی کاکا سه سال اجازه نمایش نداشت و به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است و از 19 شهریور در سینماها اکران می گردد.در خلاصه داستان این فیلم که پوستر آن در آستانه اکران عمومی رونمایی شده، آمده است: حسام مرد شصت ساله ایست که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانوادهاش ازدواج میکند. این مسئله باعث درگیری حسام با پسرش و خانوادهاش می گردد.حسین محجوب، مهران احمدی، فرید سمواتیف رویا افشار، رضا اکبر پور، با معرفی شیفته خرم دل، فرانک کلانتر، رها خدایاری بازیگران فیلم کاکا هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: علی سرآهنگ، تهیه کننده: امیر سمواتی با مشارکت مرکز سینمایی مستند و تجربی، نویسنده فیلمنامه: علی سرآهنگ، رضا اکبرپور، مدیر فیلمبرداری: مصطفی بافرونی، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز:م سعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذار: علیرضا نکولعل، دستیار تدوین: هرمز فرشی، مدیر فراوری: مجید گودرزی، جانشین تهیه کننده: مهدی کارآمد تبریزی، پخش: موسسه درخشان آفتاب عالمتاب.

منبع: همشهری آنلاین

به "اکران یک فیلم پس از سه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران یک فیلم پس از سه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید