جواد عزتی: به آن استایل قبلی بر می گردم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرگزاری خبرنگاران-جواد عزتی از تصمیم خود برای بازگشت به استایل هنری گذشته اش اطلاع داد.

جواد عزتی: به آن استایل قبلی بر می گردم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان، جواد عزتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در آخرین حضورش در مرد بازنده محمد حسین مهدویان در جشنواره چهلم فیلم فجر نقشی متفاوت را به تصویر کشیده درباره مالک زخم کاری و حضور در مرد بازنده سخنانی را مطرح نموده که شنیدنی است.

جواد عزتی که طی سال های اخیر نقش های ماندگاری را در قاب سینما و تلویزیون از خود به جا گذاشته و می توان او را یکی از گزینه های فروش فیلم ها چه در ژانر کمدی و چه غیرکمدی دانست در آخرین گفتگوی تصویری که در برنامه مولن روژ بعد از اکران مرد بازنده محمد حسین مهدویان در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر و نقش متفاوتی که در نمایش کاراکتر کارآگاهی 60 ساله به تصویر کشیده است، به نکات جالبی درباره خودش و مهدویان در ماجرای نیمروز و رد خون تا زخم کاری و مرد بازنده اشاره نمود .

عزتی گفت: من به سختی نقش ماجرای نیمروز را پذیرفتم. برای این تیپ فیلم و نقش ها گارد خاصی داشتم اما وقتی فیلم اکران شد تازه فهمیدم حسین مهدویان چه چیزی به من هدیه داده است. آن موقع فهمیدم که همان تفکری که به نظرم اشتباه بود چقدر درست عمل کرد و جواب داد. در حقیقت آن موقع فهمیدم هر دو برای هم چه نموده ایم. من برای او و او برای من. در واقع بعداز ماجرای نیمروز و نتیجه ای که دیدم بهتر است بگویم من مهدویان را رها نکردم.

وی درباره نقش مالک در زخم کاری گفت: باید بگویم بیشترین علت حضور کهن الگوی مکبث بود. البته جدای از اینکه جاذبه بسیاری برای هر بازیگری دارد برای من ترس زیادی هم داشت نقشی که درباره اش بارها خوانده بودم و فکر نموده بودم و رویاپردازی نموده بودم و خب همین هم مرا بیشتر ترسانده بود.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اضافه کرد: من هیچ جا نگفتم اما می گویم که نقش زخم کاری را قبول نکردم. من عذرخواهی کردم و از تهران رفتم بیرون. در واقع برای سومین بار که مهدویان دوباره درباره مالک حرف زد پذیرفتم و وارد کار شدم. مهدویان اصرار داشت من باید کمی اضافه وزن به خصوص در ناحیه شکم داشته باشم. به نظرم مهم ترین نکته ای که زخم کاری را پیروز کرد، درک بسیار درست محمدحسین مهدویان از مکبث بوده که در کلیت کار حاکم است. همینطور رعنا آزادی ور که به نظرم بسیار نقش را فهمیده بود.

وی گفت: به هر حال به علت بده بستان خوبی که در نقش مالک و سمیرای زخم کاری شکل گرفته بود کلیشه ای را در فکر مخاطب به وجود می آورد که جدا کردن آن کار بسیار سختی است. اما این اتفاق با وجود حضور هر دوی ما در مرد بازنده مهدویان رخ داد و به نظرم با توجه به بازتاب هایی که داشته ام جواد عزتی و رعنا آزادی ور مرد بازنده هیچ ربطی به مالک و سمیرای زخم کاری ندارند.

عزتی اضافه کرد: تغییر من برای کاراکتر مرد بازنده فقط گریم و اضافه وزن زیاد یک مرد 60 ساله نبود. تن صدا، رفتار و همه حرکات من باید این شخصیت را مرد شکست خورده ای نشان می داد که می خواهد سرحال به نظر برسد. حتی روی نگاهم باید کنترل داشتم که این آدم، آدم سرحالی نباشد. به نظرم فیلم بسیار آبرومندی است و برایم رضایتبخش بود.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: حتما به آن استایل قبلی بر می گردم و باز هم با همان استایل در سینما راستا خودم را ادامه می دهم. فعلا هم هیچ طرحی را آغاز ننموده ام نه در سینما و نه در تلویزیون. فکر می کنم هر چند وقت باید کنار بایستم و کارنامه ام نگاه کنم و ببینم چکار نموده ام. دو سه بار پیش آمده که حداقل یکسال هیچ کاری را نپذیرفته ام.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جواد عزتی: به آن استایل قبلی بر می گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد عزتی: به آن استایل قبلی بر می گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید