تاریخ و ساعت ملاقات محبت آمیز تیم ملی ایران با اروگوئه

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، پایان پس از کش و قوس های فراوان تیم ملی فوتبال ایران باید در اولین ملاقات محبت آمیز خود بعد از راه یابی به جام جهانی برابر تیم ملی اروگوئه قرار گیرد. یک خبرنگار اروگوئه ای خاطرنشان کرد که بر اساس اطلاعات فدراسیون فوتبال اروگوئه، این ملاقات قرار است شنبه 21 خرداد ساعت 17:00 به وقت محلی در استادیوم 60 هزار نفری سنتناریو برگزار گردد.

تاریخ و ساعت ملاقات محبت آمیز تیم ملی ایران با اروگوئه

اروگوئه در جام جهانی قطر با تیم های غنا، کره جنوبی و پرتغال هم گروه شده است.

تیم ملی فوتبال اروگوئه قبل از ملاقات با ایران در دو ملاقات محبت آمیز برابر مکزیک و آمریکا قرار خواهد گرفت. هنوز تعیین نیست که تیم ملی ایران در این پنجره فیفا دی غیر از بازی با اروگوئه با چه تیم های ملی دیگر روبرو خواهد شد.

بیشتر تیم ها در خرداد ماه 3 یا 4 بازی محبت آمیز برگزار خواهند کرد و تنها یک ملاقات از سوی تیم ملی ایران تا این زمان قطعی شده است و انتظار می رود به منظور آمادگی بیشتر ملی پوشان در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی، چند ملاقات محبت آمیز دیگر نیز قطعی گردد.

تیم ملی فوتبال اروگوئه ملقب به La Celeste به معنای آسمان آبی توانست جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست بیاورد. اولین میزبان جام جهانی در حالی به قطر می رود که یکی از زهردارترین خط حمله ها را بین تیم های حاضر در این بازی ها دارد. حضور لوییس سوارس و ادینسون کاوانی در کنار هم باعث ترس هر دفاعی می گردد. البته باید داروین نونز مهاجم بنفیکا را نیز به این جمع افزود.

اروگوئه در جام جهانی 2018 توانست با رجحان برابر پرتغال در یک هشتم نهایی به جمع هشت تیم برتر راه یابد، ولی در یک چهارم نهایی با دو گل به فرانسه باخت و حذف شد.

اروگوئه با راهنمایی اسکار تابارس به عنوان چهارمی جام جهانی رسید. این اتفاق در سال 2010 در آفریقای جنوبی رخ داد. او بعلاوه در کوپا آمه ریکا 2011 اروگوئه را قهرمان کرد.

منبع: فرارو

به "تاریخ و ساعت ملاقات محبت آمیز تیم ملی ایران با اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ و ساعت ملاقات محبت آمیز تیم ملی ایران با اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید