تبلت لنوو تب اکستریم با دایمنسیتی 9000 و نمایشگر 3K در راه است

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، لنوو میخواهد از تبلت نو خود با نام تب اکستریم رونمایی کند. محصولی که گفته می گردد از اندروید 13، نمایشگر باکیفیت 3K و پردازنده دایمنسیتی 9000 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد.

تبلت لنوو تب اکستریم با دایمنسیتی 9000 و نمایشگر 3K در راه است

اگرچه گوگل اندروید 12L را برای محصولاتی با نمایشگر بزرگ تر از نمایشگر گوشی های معمولی و گوشی های تاشو طراحی نموده اما با این حال آنقدر تبلت بالارده در دنیای اندروید کم هستند که خیلی شاهد همه گیر شدن این سیستم عامل نیستیم. اما اینطور که به نظر می رسد، لنوو میخواهد به زودی به جمع معدود شرکت های فعال در فراوری تبلت بالارده بپیوندد و از یک تبلت با تعیینات سخت افزاری عالی رونمایی کند.

این تبلت که لنوو تب اکستریم نام خواهد داشت، جانشین تب P12 پرو خواهد شد که اوایل سال جاری هم شاهد عرضه آن به بازار بودیم. این تبلت نو اگرچه به تازگی تنها در کنسول گوگل پلی دیده شده و اطلاعات زیادی در رابطه با آن در اختیار نداریم اما نشان دهنده این است که لنوو می خواهد در آینده ای نزدیک آن را راهی بازار کند.

متأسفانه وقتی محصولی در کنسول گوگل پلی فهرست می گردد، اطلاعات خاصی در رابطه با آن در دسترس قرار نمی گیرد. فعلا فقط می دانیم این تبلت با شماره مدل TB570FU، وضوح تصویر 1876 × 3000 با چگالی 320 پیکسل بر هر اینچ و احتمالا نمایشگر 11 اینچی با نسبت تصویر 16:10 در دسترس قرار خواهد گرفت.

فهرست کنسول گوگل پلی بعلاوه یک رندر از این محصول را هم به نمایش گذاشته که حواشی بسیار کم آن در اطراف نمایشگر را نشان می دهد. دوربین در مرکز فریم بالایی تعبیه شده و روی همان فریم هم کلیدهای سخت افزاری کنترل صدا را شاهد هستیم. روی فریم سمت چپ دستگاه کلید پاور تعبیه شده که نمی دانیم آیا با سنسور اثر انگشت ادغام شده یا لنوو فکر دیگری برای تبلت خود در این زمینه دارد.

علاوه بر این ها، می دانیم این تبلت قرار است به پردازنده قدرتمند و 4 نانومتری دایمنسیتی 9000 به عنوان قلب تپنده مجهز گردد. پردازنده ای که البته با ورود دایمنسیتی 9200 دیگر پرچم دار نیست اما به لطف یک هسته Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710، چهار هسته Cortex-A510 و پردازشگر گرافیکی Mali-G710 MP10 آنقدر قدرتمند هست که بتواند تمام نیازهای کاربران را به سادگی به پایان برساند.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، لنوو تب اکستریم باید از 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید 13 بهره ببرد. حال آیا ترکیب های سخت افزاری دیگری هم در کار خواهند بود یا خیر تعیین نیست.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت لنوو تب اکستریم با دایمنسیتی 9000 و نمایشگر 3K در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت لنوو تب اکستریم با دایمنسیتی 9000 و نمایشگر 3K در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید