حضور علیرضا افتخاری در شب فیروزه ای ، خواننده یاد استاد در جعبه جادویی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، سپیده خداوردی و علیرضا افتخاری مهمان جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای هستند که از شبکه پنج سیما پخش می گردد.

حضور علیرضا افتخاری در شب فیروزه ای ، خواننده یاد استاد در جعبه جادویی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای، آدینه 11 شهریور همراه با 2 مهمان ویژه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون و علیرضا افتخاری خواننده شناخته شده کشور مهمان این قسمت از برنامه هستند.

سپیده خداوردی، بازیگر سریال های ماندگاری نظیر از یاد رفته، آوای باران، ترور خاموش، خانه امن و ... است. او اخیراً با سریال تازه وارد که از شبکه 3 سیما پخش می شد، مهمان خانه های مردم بود. خداوردی در گفت وگو با سیدمرتضی حسینی، درباره فعالیت هنری خود و کارهای نوش در سینما و تلویزیون سخن می گوید.

رواج معضل نو در کنسرت های زنده | آنها فقط لب می زنند | فاجعه ای به نام پلی بک در اجراهای زنده موسیقی | همه پلی بک هایی که جنجالی شدند

ببینید | گریه های بی اختیار علیرضا افتخاری برای مردم آبادان

در بخش دیگری از برنامه شب فیروزه ای، علیرضا افتخاری خواننده شناخته شده کشور به اجرای قطعاتی پرداخته و در گفت وگو با مجری برنامه حاضر می شود. هم چنین گروه رنگین کمان نیز برای بچه ها اجرای زنده خواهند داشت.

جُنگ شب فیروزه ای هر هفته دوشنبه تا آدینه ساعت 21 از شبکه پنج پخش می گردد. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و فراوری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حضور علیرضا افتخاری در شب فیروزه ای ، خواننده یاد استاد در جعبه جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور علیرضا افتخاری در شب فیروزه ای ، خواننده یاد استاد در جعبه جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید