حضور کانون زبان ایران در رویداد جهانی هفته زبان اسپانیایی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرگزاری خبرنگاران- مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران در مورد هفته دیجیتال زبان اسپانیایی عنوان نمود این رویداد توسط فدراسیون آکادمی های زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی (FEDELE)طراحی شده که به مدت 5 روز از تاریخ 23 تا 27 نوامبر برگزار خواهد شد.

حضور کانون زبان ایران در رویداد جهانی هفته زبان اسپانیایی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان به نقل از روابط عمومی کانون زبان ایران، انسیه آزادی گفت: این رویداد شامل جلسات، کارگاه، سمینار و دوره های کوتاه مدت آموزشی حول محور آموزش زبان اسپانیایی به غیر اسپانیایی زبانان است و هدف از برگزاری آن فراهم کردن بستری مناسب برای زبان آموزان و اساتید حیطه آموزش زبان اسپانیایی در سراسر جهان است تا بتوانند به صورت آنلاین و به شکل دیجیتال، بدون پرداخت هزینه و هیچ گونه ثبت نامی، در برنامه های متنوع این رویداد شرکت نمایند.

آزادی در مورد نحوهٔ برپایی این همایش با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: این رویداد هرساله به صورت حضوری و در کشور اسپانیا با حضور آکادمی های زبان اسپانیایی از سراسر جهان برگزار می شد ولی سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها و شرایط خاصی که این ویروس ایجاد نموده است، FEDEL تصمیم به برگزاری این همایش به صورت آنلاین گرفت.

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان دربارهٔ برنامه های این رویداد اضافه کرد: برنامه هایی که برای این رویداد درنظر گرفته شده بسیار متنوع است و می توان گفت برای هر روز آن برنامه ریزی های لازم انجام شده تا افراد فعال در حیطه آموزش زبان اسپانیایی بنا به احتیاج خود در این برنامه ها شرکت نمایند. همانطور که قبلا هم ذکر کردم این برنامه ها شامل میزگردها، جلسات گفت و شنود، سمینارها، دوره های کوتاه مدت آموزشی درخصوص نحوهٔ برگزاری کلاس های آنلاین و برنامه های متنوع دیگر است. علاقه مندان می توانند با مطالعهٔ فایلی که در پیوست آمده است به اطلاعات کامل تری در مورد این همایش دست یابند.

وی در مورد همکاری کانون زبان ایران در این رویداد بین المللی گفت: با توجه به این که فدراسیون آکادمی های زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی طی یک دعوتنامه رسمی، کانون زبان ایران را به این رویداد مهم دعوت کرده و کانون زبان هم در پاسخ به دعوت آنها اعلام همکاری کرده است، لذا تصمیم بر این شد که به وسیله شبکه های اجتماعی کانون زبان به مدرسان محترم و زبان آموزان عزیز اطلاع رسانی گردد تا در صورت تمایل در این دوره ها شرکت کرده و استفاده و بهرهٔ لازم را از این فرصت ببرند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حضور کانون زبان ایران در رویداد جهانی هفته زبان اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کانون زبان ایران در رویداد جهانی هفته زبان اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید