خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران خاص ایلام

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، ایلام - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران خاص و دارای انواع بدخیمی ها در این استان شروع شده است.

خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران خاص ایلام

حسین عارفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ حرفه گرگان اضافه نمود: این بسته ها به تعداد دو هزار و 400 عدد در اختیار این بیماران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هر بسته شامل 10 عدد ماسک به همراه 10 عدد ژل ضد عفونی کننده دست است که بر اساس آمار ارائه شده این بیماران از طرف دانشگاه علوم پزشکی توسط داوطلبان هلال احمر به در منازل ارسال می گردد.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و آسیب پذیری این بیماران، توزیع این بسته ها بین بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، CF-EB-MS و متابولیک در سراسر استان انجام می گردد.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا به امروز 64 هزار و 586نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 121 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 3993 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (20 فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از 90 آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد 1997 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 64 هزار و 586 نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته 121 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به 3993 نفر رسید. خوشبختانه تا کنون 29 هزار و 812 نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: 3956 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران خاص ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران خاص ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید