70 نفر از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پویش مجاهدین واکسیناسیون مشارکت کردند

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از مشارکت بیش از 70 نفر از دانشجویان این دانشکده در پویش مجاهدین واکسیناسیون اطلاع داد.

70 نفر از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پویش مجاهدین واکسیناسیون مشارکت کردند

به گزارش گروه استان های وبلاگ حرفه گرگان، حسین عفت پناه، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ثبت نام بیش از 70 نفر از دانشجویان این دانشکده در طرح مجاهدین واکسیناسیون اطلاع داد.

عفت پناه بیان نمود: طرح مجاهدین واکسیناسیون ویژه دانشجویان علوم پزشکی، با توجه به احتیاج مبرم به کادر بهداشتی درمانی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کووید19 و با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان در این زمینه از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شروع شد و سامانه ای جهت ثبت نام دانشجویان داوطلب همکاری تحت اسم مجاهدین واکسیناسیون راه اندازی شد که دانشجویان این دانشکده تا به امروز مشارکت خوبی در این طرح داشته اند.

وی با اشاره به نقش موثر دانشجویان در پیشگیری از کرونا و واکسیناسیون عمومی خاطر نشان کرد: معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، طی مکاتباتی جداگانه با رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، بر لزوم بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت دانشجویان گروه علوم پزشکی در تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی کووید19 تاکید کرده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اضافه نمود: از تمام دانشجویان دعوت می کنم که نسبت به ثبت نام در پویش مجاهدین واکسیناسیون خود اقدام کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند و یاریگر کادر پرتلاش بهداشتی و درمانی کشور باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "70 نفر از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پویش مجاهدین واکسیناسیون مشارکت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 نفر از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پویش مجاهدین واکسیناسیون مشارکت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید