خستگی عامل شکست استقلال بود، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مهدی مهدی پور درحاشیه تمرین عصر امروز آبی پوشان در جمع خبرنگاران گفت: دربی همواره برای دو تیم و هوادارانشان حساس و پراسترس است. ما کوشش می کنیم تا بتوانیم در این ملاقات برنده باشیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

خستگی عامل شکست استقلال بود، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم

وی در خصوص علت شکست برابر ذوب آهن اصفهان گفت: متاسفانه فشردگی لیگ قهرمانان، خستگی بازیکنان و نبودن تنظیم خواب بازیکنان، علت اصلی شکست تیم ما شد. تیم از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشت. خسته بود و نتوانست آن بازیهای زیبایی را که در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته بود مقابل ذوب آهن انجام دهد.

هافبک تیم فوتبال استقلال ما بعد از بازی با ذوب آهن آن ملاقات را فراموش نموده و با صحبت های سرمربی تیم از لحاظ روحی و روانی آماده این ملاقات شده ایم تا بتوانیم یک بازی خوب را برابر پرسپولیس انجام دهیم.

مهدی پور در پاسخ به این سئوال که چقدر برای آبی پوشان شانس قهرمانی را متصور هستید، گفت: ما تمام کوشش خود را بکار می بندیم. هنوز تا خاتمه فصل بازیهای زیادی باقی مانده و می توانیم با کسب تمامی امتیازات، این شانس را از آن خود کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خاتمه گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند و من به میدان بروم کوشش خود را خواهم کرد تا بتوانم بهترین بازی خود را در دربی انجام دهم. همه بازیکنان استقلال آماده هستند تا بتوانند ارائه گر یک بازی خوب بوده و دل طرفداران را شاد نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خستگی عامل شکست استقلال بود، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خستگی عامل شکست استقلال بود، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید