در مشهد کجا خرید کنیم؟

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، یکی از بزرگ ترین و توریستی ترین شهرهای ایران، مشهد مقدس است که به واسطه وجود حرم حضرت امام رضا (ع)، سالانه پذیرای میلیون ها توریست داخلی و خارجی است. این شهر توریستی علاوه بر جاذبه های طبیعی و توریستی، مراکز خرید متنوعی دارد. در این شهر می توانید انواع بازارهای قدیمی، سنتی، لوکس، مدرن، ارزان و غیره را پیدا کنید. فرقی نمی کند بلیط شیراز مشهد را خریده اید یا از تهران یا هر شهر دیگری به مشهد می روید، رفتن به مراکز خرید این شهر را از قلم نیاندازید.

در مشهد کجا خرید کنیم؟

مرکز خرید معروف پروما

پروما یکی از معتبهترین و معروف ترین مراکز خرید شهر زیبای مشهد است که برای همه سلیقه و سنی مناسب است و بیشتر مسافران حتما به این مرکز خرید سر می زنند. دسترسی راحت و تنوع در مغازه های مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی و غیره از مزیت های آن است به صورتی که گاهی برخی افراد وقت نمی کنند به همه طبقات آن سر بزنند. در این مرکز خرید می توانید علاوه بر خرید های شخصی، سوغاتی های مناسبی را نیز تهیه کنید. پروما دارای رستوران و کافی شاپ با کیفیت و یک شهربازی سرپوشیده برای سرگرم کردن بچه ها نیز هست.

مرکز خرید الماس شرق

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید شهر مشهد، الماس شرق است که دارای 6 طبقه و گنبدی آبی رنگ است. این مجموعه به یک الماس درخشان شباهت دارد که معماری مذهبی شهر مشهد را یادآوری می کند. قیمت اجناس در این مرکز خرید زیبا، مقرون به صرفه است و خیلی از مسافران مانند افرادی که با بلیط شیراز مشهد به این شهر سفر می کنند، حتما به آن سری می زنند.

در الماس شرق می توانید انواع پوشاک و سوغاتی را با قیمت های مناسب خریداری کنید، همچنین برای خرید لوازم خانگی نیز بسیار مناسب است و یکی ار بهترین مراکز خرید مشهد محسوب می شود. درون این مجموعه، شهربازی، آکواریوم شهر دریایی مشهد، سینما سه بعدی، رستوران، کافی شاپ و عکاسخانه وجود دارند. امکانات سرگرمیی این مجموعه افراد را پس از یک گشت و گذار برای خرید، سرگرم می کند.

مرکز خرید ویلاژ جهانگرد

یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر مشهد که دارای جاذبه بسیاری برای جهانگرد هاست، مرکز خرید ویلاژ جهانگرد است. انواع برندهای معتبر پوشاک در این مرکز وجود دارند که سبب معروفیت آن در مشهد شده است و بسیاری از نیازهای شما را مرتفع می سازند.

مسافران معمولا برای خرید لباس های برند حتما به این مرکز سری می زنند. ویلاژ جهانگرد دارای یک فود کورت است و همچنین برای سرگرمی بچه ها، شهربازی سرپوشیده و هایپرمارکت و سینما نیز دارد. موقعیت مکانی ویلاژ جهانگرد بسیار مناسب است، به طوری که اطراف آن را انواع رستوران های معروف و دیگر مراکز خرید معروف و بزرگ احاطه کرده اند.

مرکز خرید وصال

اگر به مرکز خرید الماس شرق سر زدید باید بدانید که یکی دیگر از مراکز خرید خوب مشهد به نام مرکز خرید وصال نیز در نزدیکی آن واقع شده است. این مرکز خرید دارای معماری منحصربه فرد و مدرنی است که توجه افراد را به خود جلب می کند.

این مرکز برای خرید طلا و لوازم عروس در شهر مشهد معروفیت دارد و اجناسی مانند پارچه، آینه و شمعدان، پوشاک، لوازم آرایش، کفش، کیف و غیره را ارائه می دهد. همچنین در این مرکز خرید می توانید به امکانات سرگرمیی مانند موزه پروفسور بازیما و شهربازی نیز دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید آرمیتاژ

اگر می خواهید به یک مرکز خرید لوکس بروید، مجتمع آرمیتاژ در خیابان هفت تیر را به شما پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید بسیار لوکس دارای 34 طبقه است که معماری مدرنی دارد و بلندترین برج شهر زیبای مشهد است. طبقه یک تا چهار مرکز خرید آرمیتاژ تجاری است و برندهای معتبر خارجی و داخلی اجناسی مانند ساعت، عطر، طلا، لوازم خانگی و غیره را ارائه می دهد.

اگر بلیط شیراز مشهد خود را خریده اید و یا از دیگر شهر ها به مشهد سفر می کنید، تجربه دیدن این برج را از دست ندهید. در این برج یک فود کورت، رستوران های مختلف و کافی شاپ وجود دارند که کیفیتی بالایی دارند.

یکی از رستوران های دیدنی این مجموعه، رستوران بین المللی آرمیتاژ است که نمایی زیبا دارد. درون این مجموعه، گالری هنری، شهربازی، پردیس سینمایی، شهر مشاغل بچه ها، استخر، سونا، بیلیارد، جکوزی، ماساژ و غیره نیز وجود دارند.

خرید مقرون به صرفهترین بلیط هواپیمای مشهد در فلای تودی

شهر مشهد دارای جاذبه های جهانگردی بسیار زیادی است که یکی از آن ها مراکز خرید متنوعی هستند که در این شهر وجود دارند. انواع مراکز خرید برای انواع اقشار جامعه در شهر مشهد وجود دارند که برای خرید شخصی یا سوغاتی مناسب هستند.

برای خرید بلیط مشهد از شهرهای مختلف کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. فلادی تودی بزرگ ترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی است. علاوه بر تهیه بلیط، می توانید متنوع ترین هتل های مشهد را نیز در این سایت رزرو کنید. برای رزرو هتل از طریق فلای تودی، فقط کافی است که قیمت و امکانات هتل ها را باهم مقایسه کرده و بهترین اتاق هتل را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. فلای تودی مقرون به صرفهترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران و بلعکس با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: فرارو

به "در مشهد کجا خرید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مشهد کجا خرید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید