رسیدگی به شرایط بیماران از وظایف انترن های بیمارستان های آموزشی است

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره شرایط انترن ها و رزیدنت ها در بیمارستان های آموزشی گفت: یکی از وظایف انترن های رسیدگی به شرایط بیماران و مردم است و ما درقبال آنان مسئول هستیم.

رسیدگی به شرایط بیماران از وظایف انترن های بیمارستان های آموزشی است

محمد حسین بحرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ حرفه گرگان، با اشاره شرایط انترن ها و رزیدنت ها در بیمارستان های آموزشیگفت: یکی از وظایف انترن های بیمارستان های آموزشی رسیدگی به شرایط بیماران و مردم است و ما درقبال آنان مسئول هستیم.

بحرانی اضافه کرد: یکی از اقدامات انترن و رزیدنت ها این است که بدانند در شرایط بحران چه کاری انجام دهند که هم به بیمار ها رسیدگی نمایند و هم خود را محافظت نمایند. هر کسی که کار تخصصی دارد باید یاد بگیرد در مقابل مخاطرات هم از جان خود و بقیه محافظت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد توضیح داد: انترن و رزیدنت ها چند سال آینده پزشکان این کشور هستند و نمی توان گفت که این اولین اپیدمی در ایران است باید یاد بگیرند در این شرایط چگونه رفتار کند.

وی گفت: ما نمی خواهیم که سلامتی انترن و رزیدنت ها به خطر بیفتد، ولی باید در شرایط خاص بیماری های اپیدمی پوشش کافی داشته باشد و این بخشی از آموزش آنان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسیدگی به شرایط بیماران از وظایف انترن های بیمارستان های آموزشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به شرایط بیماران از وظایف انترن های بیمارستان های آموزشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید