رونمایی از گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مشخصات، طراحی و زمان عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G که نسخه ضعیف تر Nord CE 2 5G است، رسما منتشر شده است.

رونمایی از گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، شرکت وان پلاس به تازگی تأیید نموده که گوشی OnePlus 10R را در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) در بازار هند عرضه می نماید. همراه با این مدل، این شرکت بعلاوه گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 2 Lite 5G را معرفی خواهد نمود. این گوشی در حقیقت نسخه پایین تر از Nord CE 2 5G می باشد که اخیراً راه اندازی شده است.

پیش از عرضه، این شرکت تیزری را منتشر نموده است که طراحی دستگاه OnePlus Nord CE 2 Lite 5G را نشان می دهد.

از نظر طراحی، گوشی Nord CE 2 Lite 5G بسیار شبیه Realme 9 Pro است که اخیراً به وسیله برند ریلمی Realme متعلق به BBK Electronics عرضه شده است. چنان که می دانید شرکت بی بی کی الکترونیکس یک شرکت چینی فراوریکننده تخصصی قطعات الکترونیکی است که قطعات تلفن همراه، دستگاه پخش صوت دیجیتال، تلویزیون، دوربین دیجیتال و ... را فراوری می نماید. محصولات این شرکت در برند های مشهوری از جمله اوپو، وان پلاس، ویوو و ... استفاده می شوند.

به نظر می رسد این دستگاه دارای دکمه پاور در سمت راست با اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر است. در سمت راست قاب، احتمالاً کلید های تنظیم کننده صدا نیز قرار خواهند داشت. جزیره دوربین نیز مشابه Realme 9 Pro است و دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که شامل دو لنز بزرگ و یک لنز کوچک می گردد. یک فلاش LED نیز در زیر لنز کوچکتر قرار گرفته است.

علاوه بر این، میکروسایت این گوشی هوشمند در وبسایت آمازون هند نیز منتشر شده است و نشان می دهد که رنگ آبی که در تیزر نمایش داده شده آبی Tide نام دارد. لازم به شرح است که میکروسایت ها، وبسایت های کوچکی هستند که به طور مجزا از آدرس اصلی برند ساخته می شوند. میکروسایت ها تأثیر مهمی در بازاریابی دارند. با توجه به این که میکروسایت ها جدای از وبسایت اصلی برند هستند، امکان ارائه خدمات متفاوت، متنوع و مجذوب کننده در آن ها بیشتر است. در حالی وبسایت اصلی معمولا در یک چارچوب خاص و نسبتا ثابت ارائه می گردد.

گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با صفحه نمایش 6.58 اینچی +LCD FHD که از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می نماید، وارد بازار می گردد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی و بعلاوه یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی می باشد. این سیستم شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 695 است که با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی تازه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید. گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید