سه امتیاز نفت فدای دربی نشود، قرعه استقلال در جام حذفی خوب بود

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، رسول غنی زاده در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص ملاقات آدینه شب استقلال برابر نفت آبادان که از ساعت 20 در استادیوم آزادی برگزار می گردد گفت: نفت با علیرضا منصوریان یک برد خوب را مقابل پرسپولیس به دست آورد و حالا این تیم انگیزه های زیادی دارد تا بتوانند استقلال را هم در تهران شکست داده تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. بازیکنان نفت جوان، پرانرژی و دونده هستند و شاید بتوانند در استادیوم آزادی یک شگفتی دیگر را خلق نمایند البته کادر فنی استقلال هم این تیم را بررسی خواهد نمود و می داند که بازیکنان نفت در چه شرایطی هستند. بنابراین باید منتظر یک بازی مجذوب کننده و شاید پرگل از دو هم بازی سابق در استقلال باشیم.

سه امتیاز نفت فدای دربی نشود، قرعه استقلال در جام حذفی خوب بود

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص قرعه کشی جام حذفی و برخورد استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی گفت: نساجی در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برابر استقلال به تساوی دست پیدا نموده اما می دانیم که این ملاقات در خاتمه، یک برنده خواهد داشت اگر چه زمان زیادی تا این ملاقات به جای مانده ولی کادر فنی آبی پوشان باید با یک برنامه ریزی صحیح به این ملاقات هم فکر نموده زیرا با توجه به شرایطی که دارد می تواند به قهرمانی در جام حذفی هم دست پیدا کند.

وی در خاتمه گفت: استقلال این روزها صدرنشین لیگ است. نگاه ویژه ای به لیگ قهرمانی در لیگ برتر دارد. در جام حذفی هم تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمده و با دو پیروزی دیگر می تواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند. بنابراین کادر فنی و بازیکنان باید شرایط را به خوبی درک نموده تا بتوانند هر دو جام را از آن خود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سه امتیاز نفت فدای دربی نشود، قرعه استقلال در جام حذفی خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه امتیاز نفت فدای دربی نشود، قرعه استقلال در جام حذفی خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید