شروط جدید و جالب استقلال برای مشتریان پولدار قایدی، مذاکره مهم مدیران آبی با قایدی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مهدی قایدی ستاره تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که این درخشش، پیشنهادات وسوسه انگیزی را برای این بازیکن جوان از چند تیم خارجی به دنبال داشت.

شروط جدید و جالب استقلال برای مشتریان پولدار قایدی، مذاکره مهم مدیران آبی با قایدی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حرفه گرگان، تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با قرار دریافت در صدر گروه سوم راهی یک هشتم نهایی شد که درخشش مهدی قایدی ستاره جوان و بوشهری آن ها در این موفقیت بی تاثیر نبود.

بدیهی بود بعد از درخشش وافر این بازیکن 22 ساله، پیشنهادات خوبی از تیم های ثروتمند حاشیه خلیج فارس به او برسد و طبق پیش بینی های انجام شده، دو سه تیم متمول حاشیه نشین پیشنهادات اغوا کننده ای به او داده اند.

خبرگزاری مهر نوشته است در صحبت هایی که از سوی باشگاه با قایدی انجام شده، برای ترانسفر این بازیکن جوان شروط مهمی گذاشته شده و این شروط هم این است که استقلال یا این فصل را با کسب یک جام به سرانجام برساند و یا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا گردد.

استقلالی ها امیدوارند با ادامه درخشش قایدی به همراه دیگر بازیکنان استقلال در این فصل، تیمشان با عبور از الهلال و سایر رقبای آسیایی به فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

روزنامه الرایه قطر اعلام نموده بود دو باشگاه الدحیل و السد قطر خواستار به خدمت دریافت قایدی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروط جدید و جالب استقلال برای مشتریان پولدار قایدی، مذاکره مهم مدیران آبی با قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط جدید و جالب استقلال برای مشتریان پولدار قایدی، مذاکره مهم مدیران آبی با قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید