شنبه سرخ بورس، فولاد در صدر منفی های بازار

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، شاخص کل بورس امروز بیش از 27 هزار واحد ریخت و وارد کانال یک میلیون و 366 هزار واحد شد. شاخص کل و هم وزن به ترتیب 1.97 و 1.72 درصد افت داشتند. ارزش معاملات امروز حدود 3 هزار و 600 میلیارد تومان بود.

شنبه سرخ بورس، فولاد در صدر منفی های بازار

فولاد، شستا، فارس و پارس امروز بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل بورس را داشتند و فولاد، شستا و بورس نیز پرتراکنش تر بودند.

در حالی که در آغاز دومین هفته آذرماه تقریبا تمامی گروه های بورسی قرمز بودند، فراکابی ها رشد داشتند. افت بورس در بیشتر نمادها در حالی رخ داد که بازار جهانی نیز با ریزش روبرو بود. علاوه بر این مذاکرات وین نیز اتفاق مهم دیگر این هفته است.

گروه شیمیایی، اداره بازارهای اقتصادی و فلزات اساسی بهترین گروه های صنعتی بازار سهام امروز بودند. پالایش، بورس و امین یکم بیشترین ارزش معاملات امروز و خبهمن، خگستر و پترول بیشترین حجم معامله را داشتند.

فرابورس نیز با 341 واحد افت وارد کانال 19 هزار و 625 واحد شد. بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را داشتند. توسن، فجهان و فرابورس نیز امروز پرتراکنش تر از سایر نمادها بودند.

بیشتر کارشناسان بازار خوبی را در روزهای آینده متصور نیستند. به عقیده آن ها گرچه فروش گسترده ای در بازار وجود ندارد، اما صف خریدی هم نیست. بازار در متزلزل ترین نقطه قرار گرفته است. در حالی که دلار همچنان رشد دارد بورس را تحت تاثیر قرار نداده است. سرمایه ها از بورس ترسیده اند و افراد در تلاشند پول های خود را به دارایی ثابت تبدیل نمایند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ حرفه گرگان بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "شنبه سرخ بورس، فولاد در صدر منفی های بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنبه سرخ بورس، فولاد در صدر منفی های بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید