طرز تهیه قهوه اورئو؛ راحت و خوش طعم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خوردن یک لیوان قهوه خوش طعم، انرژی بسیار زیادی برای انجام کارهایتان به شما می دهد. شما می توانید با اضافه کردن مواد مورد علاقه تان به قهوه، طعم آن را بهتر کنید. در این رسپی ما با اضافه کردن مقداری بیسکوییت اورئو به قهوه، طعمی تازه تهیه کردیم که حتما دوست خواهید داشت. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه قهوه اورئو را به شما آموزش دهیم که در زمان کوتاهی می توانید آن را آماده کنید.

طرز تهیه قهوه اورئو؛ راحت و خوش طعم

قهوه اورئو

قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار در سراسر جهان است. این بار با کمی خلاقیت و با اضافه کردن کمی بیسکوییت، این نوشیدنی را خوشمزه تر و هیجان انگیزتر کردیم.

مواد لازم

موادمیزان
شیر سردیک لیوان
قهوه اسپرسویک چهارم پیمانه
بیسکوییت اورئو2 تا 3 عدد
شکلات تکه ای3 عدد

طرز تهیه قهوه اورئو

1.

برای آماده کردن این نوشیدنی گرم و خوشمزه، ابتدا بیسکوییت ها را با یک چاقو از وسط نصف می کنیم و کرم میانی آن را کاملا از بیسکوییت ها جدا می کنیم.

2.

در این مرحله، بیسکوییت ها را با یک گوشت کوب کمی خرد می کنیم. (توجه داشته باشید که بیسکوییت ها را له نکنید؛ کمی که خرد گردد کافی است).

3.

در این مرحله یک لیوان شیر را درون شیرجوش می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کمی داغ گردد. کمی که داغ شد، قهوه اسپرسو را اضافه می کنیم. (در صورتی که به قهوه اسپرسو دسترسی نداشتید، می توانید از پودر قهوه فوری بهره ببرید).

4.

حال به شیر و قهوه، بیسکوییت های پودر شده را اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا ترکیب گردد.

5.

در آخر برای طعم بهتر نوشیدنی، شکلات تکه ای را اضافه می کنیم و مجددا تمامی مواد را باهم مخلوط می کنیم تا نوشیدنی مجذوب نماینده ما آماده گردد.

6.

این نوشیدنی مجذوب نماینده و خوشمزه را می توانید با خامه و پودر بیسکوییت تزئین کنید و نوش جان کنید.

-

وبلاگ حرفه گرگان مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ حرفه گرگان در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ حرفه گرگان، به طور مستقیم از وبلاگ حرفه گرگان کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ حرفه گرگان به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ حرفه گرگان مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه قهوه اورئو؛ راحت و خوش طعم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه قهوه اورئو؛ راحت و خوش طعم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید