عبدی: هدف اصلی هاکی بانوان سکوی مسابقات آسیایی است

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، سرمربی تیم ملی هاکی بانوان در شروع اردوی تیم ملی گفت: هدف اصلی تیم ملی در مسابقات سالنی آسیا ایستادن بر روی سکوی این بازی ها است.

عبدی: هدف اصلی هاکی بانوان سکوی مسابقات آسیایی است

نیلوفر عبدی درخصوص تشکیل تیم ملی هاکی بانوان بعد از حدود دو سال به خبرنگار ورزشی وبلاگ حرفه گرگان گفت: آخرین اعزام تیم ملی سال 1398 بوده و به علت شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات آسیایی اردویی تشکیل نشده است، اما آبان و اسفندماه دو مسابقه برون مرزی در پیش داریم که اردوها را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهیم.

وی اضافه نمود: اردوهای تیم ملی با شرایط قرنطینه و دستورالعمل های بهداشتی برای ملی پوشان تشکیل شده است.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان درخصوص مرحله نخست اردو گفت: این اردو با حضور 28 بازیکن شروع شده و تا 27 خردادماه به انتها می رسد.

وی اضافه نمود: مسابقات آسیایی آبان ماه برگزار می گردد که میزبان آن معین نشده اما احتمالا در تایلند برگزار می گردد و مسابقات سالنی آسیا هم اسفندماه انجام خواهد شد.

عبدی با بیان این مطلب که ترکیب نهایی تیم ملی در اردوی هفتم معین می گردد، گفت: تا آبان ماه هشت مرحله اردو درنظر گرفته ایم که دو اردوی نخست ارزیابی بازیکنان است و ضعف های تکنیکی را رفع می کنیم و تشریح ساختار دفاعی و حمله و آمادگی جسمانی است و بعد از اردوی دوم بازیکنان را گزینش نموده و در اردوی هفتم ترکیب تیم معین می گردد.

وی با اشاره به هدف اصلی تیم ملی در مسابقات آسیایی اعلام کرد: زمان مناسبی تا آماده سازی و اعزام تیم ملی به مسابقات داریم بویژه اینکه هدف اصلی ما مسابقات سالنی آسیایی در اسفندماه است و خدا را شکر طبق برنامه اردو شروع شده و هدف ما این است که از لحاظ رنکینگ بالاتر رفته و روی سکو قرار بگیریم. می خواهیم شرایط بهتر باشد و حتما برای روی سکو رفتن کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبدی: هدف اصلی هاکی بانوان سکوی مسابقات آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: هدف اصلی هاکی بانوان سکوی مسابقات آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید