معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب روایت خوبان 2

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران/لرستان رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش لرستان از شناسایی و معرفی شش چهره برتر معلمی از هر شهرستان و منطقه استان در کتاب روایت خوبان 2 اطلاع داد.

معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب روایت خوبان 2

صیاد درگاه پور در کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و منطقه ها لرستان که در خانه معلم ناحیه یک خرم آباد برگزار گردید، ضمن بیان ضرورت سواد رسانه ای کارشناسان روابط عمومی در پیشبرد برنامه های فرهنگی، از شناسایی و معرفی شش چهره برتر معلمی از هر شهرستان، منطقه تا اردیبهشت 1401 به روابط عمومی استان جهت درج در کتاب روایت خوبان 2 اطلاع داد.

سیدعیسی سهرابی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت آگاهی مدیر هر دستگاه از نقش راهبردی روابط عمومی، اظهار کرد: سازمانی پیروز است که ارتباطی منطقی و کاملاً متعادل با سایر رسانه ها و سیستم های اجتماعی داشته باشد.

وی با بیان این که مسئولیت ها امانتی برای معیار سنجش ما هستند و انسان در هر جایگاهی باید متناسب با انتظارات در جهت اصلاح آسیب ها اثرگذار باشد، اضافه کرد: پیروزیت سازمان ها در بستر آموزش و پرورش است، پس باید این نهاد، دغدغه اساسی همه عناصر اجتماع باشد.

سهرابی توضیح داد: بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی در انعکاس مسائل جاری آموزش و پرورش جهت مشارکت جویی، بخش مهم محور کار یک مدیر پیروز است.

رضا جایدری، مدرس این دوره با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها در جامعه، در مورد اصول خبرنویسی، عکاسی، شناخت رسانه ها و بهره گیری از ابزار آگاهی در راستای پوشش خبری مطلوب مواردی را بیان نمود.

لازم به ذکر است برای شرکت کنندگانی که پیروز به کسب نمره قبولی در آزمون دوره شوند، 50 ساعت ضمن خدمت در سامانه ltms ثبت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب روایت خوبان 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چهره های برتر معلمی لرستان در کتاب روایت خوبان 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید