پرداختن بیش از حد به آمار مبتلایان کرونا در ایران عمق دشمنی رسانه های غربی را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختن بیش از حد به آمار مبتلایان کرونا در ایران کار بچه گانه ای است که عمق دشمنی اتاق های فکر رسانه های غربی با ملت ایران را به نمایش می گذارد.

پرداختن بیش از حد به آمار مبتلایان کرونا در ایران عمق دشمنی رسانه های غربی را نشان می دهد

علاءالدین بروجردی در مصاحبه با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان، با اشاره به تلاش دشمنان ملت ایران برای اختلاف افکنی میان مسئولان و مردم اظهار کرد: در شرایطی که تمام کشورهای جهان برای نخستین بار شاهد چنین اپیدمی گسترده ناشی از شیوع ویروس کروناست، رسانه های غربی تلاش می کنند نحوه خدمات رسانی و اطلاع رسانی به مردم را زیر سؤال برده و مردم را نسبت به مسئولان خود بدبین کنند.

وی با بیان اینکه پرداختن بیش از حد به آمار مبتلایان در ایران کار بچه گانه ای بود که عمق رذالت و دشمنی اتاق های فکر این رسانه ها با ملت شریف ایران را به نمایش گذاشت، شرح داد: حدود 155 کشور با عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا درگیر شدند، حتی کشورهایی که در تحریم هم نبودند و امکانات و تجهیزات گسترده پزشکی و دارویی هم داشتند، را مشاهده کردیم که آمار تلفاتشان سر به فلک کشید.

کننده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک ویروس وحشی به نام کرونا با سرعت بسیار زیادی کشورهای جهان را درگیر کرد، ایران هم مانند همه کشورها به سرعت اقدام های لازم در مقابله با آن را انجام داد. البته شاید اگر از مدل مقابله ای چین در قرنطینه و مبدأ استفاده می کردیم، بیشتر می توانستیم در کنترل پیروز باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید براینکه مبارزه با این ویروس تجربه جدیدی برای کشور بود، اظهار داشت: در دوران مبارزه با این ویروس از همه امکانات اعم از نیروهای مسلح و تشکل های غیردولتی استفاده شد و وزارت بهداشت هم با تمام قوا پای کار بود و این موضوعی بود که مردم به خوبی آن را لمس کردند، لذا تبلیغات شیطنت آمیزی که با هدف گل آلود کردن آب در کشور انجام گرفت، چندان راه به جایی نبرد.

وی با اشاره به برخی سخنان درباره دستکاری آمارها گفت: در شرایط بحرانی ارائه آمار لحظه به لحظه آن هم به صورت دقیق کار ساده ای نیست. وقتی اقصی نقاط کشور درگیر ویروس هستند، فرصت باید به نحوی باشد که این آمار دقیق تجمیع گردد، مرگ و میری که هزاران کیلومتر آن طرف تر از پایتخت اتفاق افتاده باید اطلاعاتش بیاید و توسط پزشک قانونی تأیید گردد که آیا علت فوت ویروس کرونا بوده یا خیر و بعد مسئولان بتوانند آمار آن را به صورت صحیح ارائه دهند.

بروجردی با بیان اینکه اینگونه گفتار القای بی اعتمادی میان مردم است، تأکید کرد: انصافاً همه امکانات به کار گرفته شده و همه آحاد کشور اعم از کادر بهداشت و درمان، نیروهای مسلح و تشکل های مردم نهاد از دل و جان برای مبارزه با این پدیده شوم تلاش کردند و وظیفه ماست که به توصیه ها عمل کنیم تا سالم بمانیم.

کننده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می کند که سفر نکنیم، چرا باید شاهد تشکیل صف های طولانی در جاده های شمال باشیم. خسارات ناشی از چنین نافرمانی هایی به مسئولان باز نمی گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در شهر ووهان چین وقتی گفتند برای کنترل ویروس مردم از خانه بیرون نیایند، همه گوش کردند و از این طریق توانستند بحران را با کمک یکدیگر پشت سر بگذارند.

وی با استناد به صحبت های کننده امام جمعه شیراز مبنی بر اینکه ما در مسائل فقهی صاحب نظر هستیم، اما در مسائل پزشکی آقایان صاحب نظرند و ما تبعیت می کنیم، اظهار داشت: وزارت بهداشت با اطلاعات علمی که دارد قواعد بازی را تعیین می کند و بقیه موظف به تبعیت از این دستورالعمل ها هستند و افرادی که به این توصیه ها بی توجهند خود عامل گسترش ویروس و بیماری هستند.

انتهای پیام/4034/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "پرداختن بیش از حد به آمار مبتلایان کرونا در ایران عمق دشمنی رسانه های غربی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداختن بیش از حد به آمار مبتلایان کرونا در ایران عمق دشمنی رسانه های غربی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید