پرداخت تسهیلات مسکن آسان می گردد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، تهران (پانا) - مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شهر تازه پرند در جریان آخرین شرایط فرایند تسهیلات دهی این بانک به پروژه های اقدام ملی و مسائل پیمانکاران نهاده شد.

پرداخت تسهیلات مسکن آسان می گردد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن به همراه محمد حسن علمداری عضو هیأت مدیره بانک مسکن با حضور در شرکت عمران شهر نو پرند در جریان آخرین شرایط تامین اقتصادی پروژه های مسکونی و بعلاوه پروژه های اقدام ملی مسکن نهاده شد.

مدیرعامل بانک مسکن در نشست با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر نو پرند بعد از شنیدن مسائل و موانع تامین اقتصادی پروژه ها، بر لزوم برطرف موانع و بروکراسی های پرداخت تسهیلات جهت تسریع در اجرای پروژه های مسکونی تاکید نمود.

شایان درباره برنامه دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال گفت: قطعا این وعده شدنی است. ما با شعار ما می توانیم به تعهدات خود پایبند خواهیم بود.

مدیرعامل بانک مسکن پس از انتها این نشست، در بازدید از چند پروژه اقدام ملی مسکن و گفت و گو با پیمانکار پروژه، دستور تسریع در اعطای تسهیلات را به مسوولین ذیربط اعلام نمود.

شایان در گفت و گوی رو در رو با پیمانکار یکی از این پروژه ها، مستقیما در جریان مسائل آنان قرارگرفت و دستور داد پس از بازدید کارشناس بانک مسکن از پروژه، طی فرایند قانونی متناسب با پیشرفت پروژه، منابع لازم تخصیص یابد.

در این نشست، محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر نو پرند با ارائه توضیحاتی از شرایط جغرافیایی شهر نو پرند گفت: پرند برای پذیرش جمعیت 750 هزار نفری طراحی شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به راه های اصلی، ریل باس و مترو آینده روشنی دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر نو پرند با قدردانی از بانک مسکن برای همراهی در تامین اقتصادی پروژه ها تاکید نمود: ما تمام کوشش خود را به کار گرفتیم تا تسهیلات دریافتی در جای خود هزینه گردد.

مدیرعامل بانک مسکن پیش از حضور در شرکت عمران شهر نو پرند، از شعبه بانک مسکن شهر نو پردیس بازدید کرد. شایان بعلاوه در محل احداث شعبه نو بانک مسکن در این شهر حضور یافت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرداخت تسهیلات مسکن آسان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات مسکن آسان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید