کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای از شنبه با نفوذ جریانات شمالی در منطقه ها مختلف این استان کاهش قابل توجهی دارد.

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی

زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای روزانه مشهد برای شنبه بین 6 تا 8 درجه سلسیوس و دمای شبانه این شهر بین 2 تا 4 درجه نسبت به امروز کاهش دارد.

او اضافه کرد: دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به 33 درجه سلسیوس خواهد رسید که بیشینه دمای مشهد برای شنبه به 27 درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از امروز همراه با عبور امواج ناپایدار و افزایش گرادیان فشاری، وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد که در نواحی باد خیز همراه با گرد و خاک است.

عنایتی اعلام کرد: بعلاوه شاهد افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه شمالی و بارش های رگباری پراکنده به ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی استان در بعضی ساعات خواهیم بود.

او توضیح داد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای 10 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای 38 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و دمای هوای مشهد نیز در این مدت بین 15 تا 34 درجه در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید نمود: بعلاوه در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در سبزوار خراسان رضوی با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

وبلاگ حرفه گرگان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید