کتری هوشمندی که حال شما را برای تهیه نوشیدنی مناسب می فهمد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، Teplo یک کتری هوشمند متصل به یک برنامه تلفن همراه است که به شما یاری می نماید یک فنجان چای عالی را برای بهبود خلق و خوی خود آماده کنید.

کتری هوشمندی که حال شما را برای تهیه نوشیدنی مناسب می فهمد

بسیاری از مردم قهوه را برای آغاز روز خود ترجیح می دهند، اما افراد زیادی نیز هستند که انواع چای را برای تقویت خلق و خوی خود در صبح ترجیح می دهند.

مانند دانه های قهوه، برگ های چای مختلف نیز ویژگی های متفاوتی دارند، یعنی احتیاج های دم آوری متفاوتی مانند زمان و دما دارند. آنچه موضوع را پیچیده تر می نماید این واقعیت است که بسته به زمانی که چای را می نوشید یا خلق و خویی که شما در آن موقع دارید می تواند تجربیات مختلفی به شما بدهد.

با توجه به این عوامل مختلف، دم کردن چای برای انسان تقریبا غیرممکن است. خوشبختانه، این معما دیگر با وجود کتری Teplo است که خود به مانند نوشیدنی های خوبی که می سازد خوب است، حل شده است.

کتری تپلو به جای حفظ شرایط مختلف برای برگ های مختلف، آن شرایط را برای شما حفظ می نماید؛ و با یک ضربه ساده بر روی برنامه گوشی هوشمند، زمان و دمای دقیق برگ های چای را که در دستگاه می ریزید، تنظیم می نماید. با این حال، این چایی ساز می تواند بیش از این کار کند و حتی می تواند این عوامل دم کردن را متناسب با خلق و خو، زمان روز یا شرایط محیطی شما تنظیم کند.

منبع: یانکو دیزاین

وبلاگ حرفه گرگان علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتری هوشمندی که حال شما را برای تهیه نوشیدنی مناسب می فهمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتری هوشمندی که حال شما را برای تهیه نوشیدنی مناسب می فهمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید