کشف محموله هروئین در عملیات مشترک پلیس، درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف 22 کیلو و 800 گرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

کشف محموله هروئین در عملیات مشترک پلیس، درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ عباس نادعلی اظهار کرد: در آخرین اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان معین شد تعدادی از قاچاقچیان قصد انتقال و جابه جایی محموله ای از مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به داخل کشور را دارند.

وی با اشاره به اطمینان پلیس از صحت خبر به دست آمده و معین مکان و مسیرهای عبوری قاچاقچیان گفت: هماهنگی های لازم و قانونی با استان هدف انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه تیم های ویژه و عملیاتی پلیس محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان را تحت کنترل نامحسوس خود درآوردند، گفت: یک دستگاه خودرو 405 با راهنمایی لحظه به لحظه مأموران انتظامی استان سمنان شناسایی و اقدام به توقیف شد.

نادعلی از درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر اطلاع داد و اضافه کرد: پس از طی مسافتی کوتاه با توجه به موقعیت جوی و مکانی منطقه به ناچار قاچاقچیان متواری می شوند.

وی اعلام کرد: مأموران انتظامی در این عملیات سخت و نفس گیر پیروز به توقیف یک دستگاه خودروی پژو 405 و کشف 22 کیلو و 800 گرم هروئین شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "کشف محموله هروئین در عملیات مشترک پلیس، درگیری مسلحانه با قاچاقچیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف محموله هروئین در عملیات مشترک پلیس، درگیری مسلحانه با قاچاقچیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید