گتوسو: نباید از حالا ذهن مان را درگیر بازی با بارسلونا کنیم، گل های زیادی دریافت می کنیم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی معقتد است تیمش در فاز دفاعی ضعف هایی دارد و به بازیکنانش هشدار داد از حالا به فکر بازی با بارسلونا نباشند.

گتوسو: نباید از حالا ذهن مان را درگیر بازی با بارسلونا کنیم، گل های زیادی دریافت می کنیم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، جنارو گتوسو که شاکردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی وپنجم سری A ایتالیا مقابل میزبان خود، پارما تن به شکست 2-یک دادند و فرایند پنج بازی بدون شکست شان انتها یافت، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: نیمه اول پایین تر از سطح کیفی واقعی خود بودیم. درباره پنالتی دوم پارما هم باید بگویم از دید من کولوسفسکی خودش به زمین افتاد، داور هم صحنه را دید، اما با او خوش شانس نیستیم.

وی همچنین درباره پنالتی اول پارما گفت: به نظرم داور روی هر دو پنالتی سختگیری بیش از حدی داشت. من برای بحث و جدل در این مورد اینجا نیستم. ما نباید با پنالتی ببازیم و باید بهتر کار می کردیم. اخیراً کمی به دردسر افتاده ایم. ما توپ را حفظ می کنیم، اما وقتی حریف وارد نیمه ما می گردد، کمی به فکر فرو می رویم.

سرمربی ناپولی همچنین با هشدار به شاگردانش تأکید کرد: ما نباید از حالا ذهن مان را درگیر بازی با بارسلونا کنیم. ما گل های زیادی دریافت می کنیم و نباید فراموش کنیم که یک فاز دفاعی هم در بازی وجود دارد. ما مدت زمان زیادی را در نیمه زمین حریف سپری می کنیم، اما نباید فکر کنیم که بهترین هستیم.

وی شرح داد: ما گل های زیادی می خوریم و هر بار که حریفان مان صاحب موقعیت می گردد، مشکلاتی را برای ما به وجود می آورند. این هم تنها مربوط به مدافعان مان نمی گردد و به کل تیم برمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گتوسو: نباید از حالا ذهن مان را درگیر بازی با بارسلونا کنیم، گل های زیادی دریافت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: نباید از حالا ذهن مان را درگیر بازی با بارسلونا کنیم، گل های زیادی دریافت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید