گشت و گذاری تصویری در کشور بلغارستان

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، بلغارستان، کشوری است زیبا که در جنوب شرقی قاره اروپا جای گرفته است. این کشور با رومانی، صربستان، ترکیه و یونان هم مرز است و در شرق به دریای سیاه راه دارد. بلغارستان از پیشینه تاریخی و فرهنگی قابل توجهی برخوردار بوده و از تمدن یونانی و رومی الهام گرفته است. پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور؛ صوفیه () نام دارد. این بار از دریچه دوربین عکاسی خوش ذوق به گشت و گذاری تصویری در بلغارستان خواهیم پرداخت.

گشت و گذاری تصویری در کشور بلغارستان

پالمن گونف ()، عکاسی جوانی است که در شهر زیبا، تاریخی و خوش منظره کارلُوو در مرکز کشور بلغارستان زندگی می نماید. او در سفری به گوشه و کناری بلغارستان، مجموعه تصاویری دیدنی از کشورش و حال و هوای حاکم بر آن تهیه نموده که تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.

Seven Rila Lakes

منظره زیبای کوهستان پیرین () کوهستان رودوپی()، قلب بلغارستان اهالی تراکیه در عصر مدرن جایی که آبشار بهشتی نام گرفته است کوهستانی زیبا، جایی که گویی اگر دست تان را دراز کنید، آسمان را لمس خواهید کرد بلغارستان اما مناظری از این دست فراوان دارد. به علاوه معماری این کشور نیز قابل توجه و ستودنی است. در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای تصاویری بنشینید که از دیگر چشم اندازهای زیبای این کشور پرده برمی دارند. امیدوارم از این سفر تصویری به یکی از زیباترین کشورهای اروپایی لذت برده باشید. منبع Pgraphysمنبع: کجارو

به "گشت و گذاری تصویری در کشور بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذاری تصویری در کشور بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید