گلکسی A54 5G شاید زودتر از انتظار راهی بازار گردد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، با توجه به گواهی 3C که گلکسی A54 5G به تازگی پیروز به دریافت آن شده به نظر می رسد باید سال آینده زودتر از انتظار شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

گلکسی A54 5G شاید زودتر از انتظار راهی بازار گردد

سامسونگ معمولا در ماه مارس هر سال رویداد کوچکی را جهت رونمایی از گوشی های میان رده خود برگزار می نماید. در این رویداد میان رده های مالی تا پریمیوم رونمایی می شوند که امسال شامل گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G می شدند. در این بین گلکسی A33 میان رده ای مالی و A73 هم میان رده پریمیوم محسوب می گردد که از دوربین 108 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده بهره می برد.

اما اینطور که به نظر می رسد، در سال 2023 ظاهرا قرار است اوضاع اندکی دستخوش تغییرات گردد. این یعنی شاید سامسونگ تصمیم بگیرد گوشی های میان رده خود را زودتر از انتظار راهی بازار کند چرا که به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه گلکسی A54 5G توانسته گواهی 3C خود را دریافت کند.

این موضوع دو نکته را به ما می فهماند. نخست اینکه سامسونگ میخواهد مانند دو نسل قبل یعنی گلکسی A53 و A52، این گوشی را هم در بازار چین به فروش برساند. دوم و مهم تر اینکه گلکسی A52 5G در ماه ژانویه 2021 این گواهی را دریافت کرد و سپس در ماه مارس راهی بازار شد. گلکسی A53 5G هم در ماه ژانویه پیروز به دریافت این گواهی شد و سپس در ماه مارس سامسونگ رسما آن را راهی بازار کرد. حالا می بینیم که جانشین آن یعنی گلکسی A54 نه تنها در سال 2022 بلکه در شرایطی که بیش از یک ماه تا سرانجام امسال زمان به جای مانده پیروز به اخذ این گواهی شده است.

معمولا یکی دو ماه بعد از دریافت گواهی 3C باید شاهد عرضه محصول مورد نظر به بازار باشیم. البته که این یک قانون ثابت نیست ولی در بسیاری از مواقع شرایط اینطور بوده است. حالا با این تفاسیر باید انتظار داشته باشیم رونمایی از گلکسی A54 5G حداقل 1 ماه و حداکثر 2 ماه زودتر صورت بگیرد. اگر این بازه زمانی پیش بینی شده درست از آب در بیاید، گلکسی A54 5G باید در ماه ژانویه و زودتر از سری گلکسی S23 که گفته می گردد در نخستین هفته ماه فوریه رونمایی می شوند در دسترس قرار بگیرد.

طبق آخرین شایعات و خبرهایی که در رابطه با گلکسی A54 5G در اختیار داریم، این محصول باید از یک دوربین 50 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بهره ببرد که در کنار آن یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و احتمالا یک دوربین فوق عریض با میزان ای نامشخص ایفای نقش خواهد نمود. با توجه به اطلاعات کنونی، به نظر می رسد سامسونگ از سنسور تشخیص عمق هم درون این گوشی استفاده نخواهد نمود. هرچند فعلا اطلاعات در این زمینه بسیار محدود هستند. بعلاوه گفته می گردد باتری این محصول 5100 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژر 25 واتی هم پشتیبانی خواهد نمود. هرچند این شارژر را شما باید به صورت جداگانه بخرید چون درون جعبه قرار ندارد.

نکته ای که به آن اشاره نشده، گلکسی A34 5G و گلکسی A73 5G هستند. این گوشی ها هم اگر برنامه های قبلی سامسونگ را ملاک قرار دهیم باید در کنار گلکسی A54 5G رونمایی شوند. اما متأسفانه فعلا از این بابت که آیا سامسونگ این سه محصول را در کنار هم و در یک زمان رونمایی و راهی بازار خواهد نمود بی اطلاع هستیم و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A54 5G شاید زودتر از انتظار راهی بازار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A54 5G شاید زودتر از انتظار راهی بازار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید