16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی کشته شدند

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، وزارت بهداشت یمن با اعلام کشته شدن 16 غیرنظامی یمنی در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به منطقه ای در صعده، از نهادهای سازمان ملل خواست به مسؤولیت های خود در این زمینه عمل نمایند.

16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی کشته شدند

به نقل از شبکه خبری المیادین، وزارت بهداشت یمن بیان کرد در حملات جنگنده های ائتلاف عربی ضد یمن به یک دستگاه خودرو در منطقه شدا در صعده 16 یمنی از جمله چهار کودک و زن به شهادت رسیدند و این تعداد هنوز آمار قطعی نیست.

جنگنده های ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان رشته حملات هوایی را شروع نموده و در آن مناطق صلب و الجفره در مجزر و منطقه خب و الشعف را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت یمن، سازمان ملل و تمامی وابسته به نهادهای آن را مسؤول هر قطره خونی دانست که در طول جنگ یمن به زمین ریخته می گردد.

این وزارتخانه در ادامه تاکید نمود: سکوت همیشگی جامعه جهانی در برابر این کشتارها چراغ سبزی را به دشمن عربستانی برای ارتکاب جرائمش در یمن نشان می دهد.

همچنین وزارت بهداشت یمن از جامعه جهانی خواست در مواجهه با کشتاری که با راهنمایی آمریکا و توسط عربستان و امارات انجام می گردد و محاصره ظالمانه و غیرقابل توجیه یمنی ها، به مسؤولیت خود در قبال مردم یمن عمل کند.

این وزارتخانه در ادامه بار دیگر درباره ممانعت نیروهای این ائتلاف عربستانی با ورود 15 نفتکش به یمن هشدار داد و این اقدام را موجب بروز فاجعه انسانی در تمامی سطوح به ویژه بخش بهداشتی در دوره شیوع کرونا دانست.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 غیرنظامی از جمله 4 زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید