26 مهر؛ شروع ثبت نام کتابفروشی های داوطلب حضور در پاییزه کتاب 99

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، شمس الضحی دوست محمدیان رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، اضافه نمود: ثبت نام از کتابفروشی های داوطلب شرکت در این طرح تا دوم آبان ادامه خواهد داشت .

26 مهر؛ شروع ثبت نام کتابفروشی های داوطلب حضور در پاییزه کتاب 99

وی گفت: کتابفروشی هایی که در طرح تابستانه کتاب 99 شرکت داشتند، برای حضور در طرح پاییزه نیز کافی است به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند. کتابفروشی های که جدیدا تصمیم گرفتند در طرح پائیزه شرکت کنند باید به سایت مربوطه مراجعه و نام نویسی کنند.

دوست محمدیان یادآور شد: طرح پاییزه کتاب 99 از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت 8 روز همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های عضو طرح برگزار می گردد.

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب ازطریق کتابفروشی ها سقف مجاز برای هر خریدار افزایش 25 درصدی خواهد داشت، گفت: در این دوره هر خریدار می تواند تا سقف 200 هزار تومان کتاب بخرد.

وی اضافه کرد: همه گیری ویروس کووید 19 باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده است و امیدواریم اجرای طرح های فصلی به رونق کتابفروشی ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب های با صرف هزینه کمتر یاری کند.

دوست محمدیان گفت: 11 کتابفروشی در شهرهای مختلف استان سمنان در طرح تابستانه کتاب 99 مشارکت و همکاری داشتند که در آن بیش از یک میلیارد و 941 میلیون ریال کتاب عرضه شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "26 مهر؛ شروع ثبت نام کتابفروشی های داوطلب حضور در پاییزه کتاب 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 مهر؛ شروع ثبت نام کتابفروشی های داوطلب حضور در پاییزه کتاب 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید