مقرون به صرفه ترین کیسه 10 کیلویی برنج خارجی که در فروشگاه های اینترنتی فروخته می گردد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران- برنج خارجی براساس آخرین آمار های رسمی به طور میانه کیلویی 75 هزار و 500 تومان از برنج ایرانی مقرون به صرفه تر فروش رفته است. مرکز آمار در گزارشی که در سرانجام بهمن سال جاری منتشر شده، میانه قیمت برنج خارجی را کیلویی 54 هزار و 500 تومان اعلام نموده و این عدد برای یک کیلو برنج ایرانی کمی بیش از 120 هزار تومان بوده است. البته عدد 44 هزار و 500 تومانی که به عنوان قیمت یک کیلو برنج خارجی اعلام شده، نسبت به دی ماه سال جاری نزدیک پنج درصد و درقیاس با بهمن پارسال حدود 45 درصد افزایش پیدا نموده است. در این مطلب سری به فروشگاه های اینترنتی معروف زدیم و سراغ مقرون به صرفه ترین کیسه های برنج خارجی را گرفتیم.

مقرون به صرفه ترین کیسه 10 کیلویی برنج خارجی که در فروشگاه های اینترنتی فروخته می گردد

1- قیمت برنج کشتی نشان در کیسه 10 کیلویی 377 هزار تومان است. به این ترتیب قیمت یک کیلو از آن را می توانیم 37 هزار و 700 تومان بدانیم که نسبت به میانگین قیمت برنج خارجی در بهمن 1401 کمتر است. البته در خصوص کیسه برنج پاکستانی برند کشتی نشان صحبت می کنیم که رنگش قرمز است وگرنه کیسه 10 کیلویی برنج هندی برند کشتی نشان را 460 هزار تومان می فروشند و آنوقت قیمت هر کیلو از آن به 46 هزار تومان می رسد. البته بعضی از خریداران فروشگاه های اینترنتی برنج پاکستانی کشتی نشان را برنج درجه یکی نمی دانند و ترکیب کردنش با برنج های ایرانی را توصیه می نمایند.

2- خرید برنج هندی طایفه که در کیسه 10 کیلویی فروخته می گردد، 460 هزار تومان هزینه دارد. یعنی خرید برنج هندی طایفه کیلویی 46 هزار تومان آب می خورد و قیمتش تقریبا معادل میانگین نرخ برنج های خارجی در بهمن است. روی کیسه برنج هندی طایفه عبارت بناماتی دیده می گردد که یعنی یکجور برنج دانه بلند است.

3- برنج پاکستانی چارلی به دو شکل در بازار فروخته می گردد. کیسه های قرمزرنگ آن را با نام برنج پاکستانی درجه یک با وزن 10 کیلو حداقل 650 هزار تومان می فروشند و یکی از گران ترین نمونه های برنج خارجی است، اما از همین برند کیسه برنج معمولی پاکستانی هم در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد و آن را می گردد با 292 هزار تومان خرید. به این ترتیب قیمت یک کیلو از برنج پاکستانی چارلی معادل 29 هزار و 200 تومان است.

4- قیمت برنج خارجی برند تاکسی کیلویی 46 هزار تومان است. چون کیسه 10 کیلویی آن را در فروشگاه های اینترنتی 460 هزار تومان می فروشند. البته نسبت به یک ماه قبل قیمت کیسه 10 کیلویی برنج تاکسی حدود 30 هزار تومان کاهش پیدا نموده است. برنج خارجی برند تاکسی از نوع برنج هندی است و این برند زیرمجموعه برند خاطره محسوب می گردد.

5- قیمت برنج هندی برند خوشبخت نسبت به برنج پاکستانی همین برند کیلویی هفت هزار و 600 تومان کمتر است. اگر از فروشگاه های اینترنتی سراغ خرید برنج هندی خوشبخت برویم، باید بابت کیسه 10 کیلویی آن 514 هزار تومان بپردازیم، اما کیسه 10 کیلویی برنج پاکستانی خوشبخت حدود 590 هزار تومان تمام می گردد.

6- قیمت برنج خارجی دایانا به کیلویی 43 هزار تومان رسیده است. یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه قیمت در فروشگاه های اینترنتی است و که البته در کیسه 10 کیلویی فروخته می گردد و خریدش 430 هزار تومان تمام می گردد. برنج خارجی برند دایانا یک مدل برنج پاکستانی است و جز برنج های بناماتی یا همان دانه بلند دسته بندی می گردد.

7- قیمت برنج هندی بهروز را باید کیلویی 48 هزار و 400 تومان بدانیم. قیمت کیسه 10 کیلویی برنج هندی بهروز 484 هزار تومان رسیده که البته همین کیسه را یک ماه قبل در فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای 435 هزار تومان می فروختند. روی کیسه برنج هندی بهروز عبارت دانه خیلی بلند دیده می گردد و آن را به عنوان برنج هندی خالص معرفی می نمایند.

8- برنج هندی مژده یکی دیگر از گزینه های لیست ما به شمار میرود و خرید هر کیلو از آن 48 هزار تومان هزینه دارد. کیسه 10 کیلویی برنج هندی مژده را نیمه اسفند سال جاری در فروشگاه های اینترنتی 480 هزار تومان می فروشند. البته یک سال قبل کیسه 10 کیلویی برنج هندی مژده حدود 325 هزار تومان فروخته می شد و در این مدت مثل اغلب برنج های خارجی حدود 45 درصد گران شده است.

مقرون به صرفه ترین کیسه برنج خارجی

نوع و برند

وزن

قیمت

برنج پاکستانی کشتی نشان

10 کیلوگرم

377 هزار تومان

برنج هندی طایفه

10 کیلوگرم

460 هزار تومان

برنج هندی تاکسی

10 کیلوگرم

460 هزار تومان

برنج پاکستانی دایانا

10 کیلوگرم

430 هزار تومان

برنج هندی خوشبخت

10 کیلوگرم

514 هزار تومان

برنج هندی بهروز

10 کیلوگرم

484 هزار تومان

برنج پاکستانی چارلی

10 کیلوگرم

292 هزار تومان

برنج هندی مژده

10 کیلوگرم

480 هزار تومان

منبع: فرارو

به "مقرون به صرفه ترین کیسه 10 کیلویی برنج خارجی که در فروشگاه های اینترنتی فروخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین کیسه 10 کیلویی برنج خارجی که در فروشگاه های اینترنتی فروخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید