افشای اطلاعات نو چند نماد بورسی

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، شرکت پالایش قطران زغال سنگ در یکی از این اطلاعیه ها در گروه الف از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات اطلاع داد. بر این اساس قیمت روغن سنگین OH11S از رقم 9 هزار و 500تومان به 11 هزار تومان افزایش یافت. در این خصوص گفته شده است: طی جلسه مورخ 3/ 12/ 1400 و مطالعات اجرا شده در بازار و آنالیز شرایط حاکم بر آن، در جهت حفظ بازار داخلی، قیمت پایه فروش روغن سنگین OH11S در اسفندماه سال 1400 از سوی اعضای کمیسیون فروش محصولات داخلی پیشنهاد و تایید شد.

افشای اطلاعات نو چند نماد بورسی

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در یک اطلاعیه گروه ب از پذیرش تعهدات تازه اطلاع داد. موضوع این تعهد تازه پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد شرکت تولیدی نیروی برق حرارتی (نماد سحرا023). عنوان و در مورد جزئیات آن نوشته شده، تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد شرکت نیروی برق حرارتی به مبلغ 15هزار و 700میلیارد ریال است. طبق این اطلاعیه تاریخ آغاز پذیره نویسی 08/ 12/ 1400 و تاریخ سررسید 08/ 12/ 1402 معین شده است. بعلاوه عایدی تعهد پذیره نویسی 157هزار میلیون ریال و عایدی بازارگردانی طی دو سال مبلغ یک میلون و 451هزار و 465میلیون ریال است.

شرکت بانک سرمایه با نماد سمایه هم درباره معافیت سود تسعیر دارایی های خود اعلام نموده که به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می رساند پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر معافیت سود تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی به استحضار می رساند با عنایت به اینکه شرایط ارزی این بانک در تاریخ 30/ 12/ 1399 منفی بوده است (بدهی های ارزی بیشتر از دارایی های ارزی است) مشمول این موضوع نمی گردد. بعلاوه در این اطلاعیه گفته شده بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می گردد.

موسسه اعتباری ملل هم شرکتی است که روز گذشته در یک اطلاعیه گروه ب از برگزاری مزایده (مزایده عمومی املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد موسسه اعتباری ملل-نوبت چهارم) اطلاع داده است. موسسه اعتباری ملل در نظر دارد سهام خود در شرکت ها و املاک مازاد را به افراد حقیقی یا حقوقی متقاضی و واجد شرایط بر اساس قیمت پایه اعلامی به بالاترین قیمت پیشنهادی و به صورت نقدی واگذار کند. این اطلاعیه درباره شرایط مزایده هم ابتدا گفته است که فروشنده در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهاد های واصله مختار است.

بعلاوه مبلغ سپرده شرکت در مزایده 5 درصد ارزش پایه معین شده که گفته شده باید به حساب مندرج در برگ شرایط مزایده واریز و ارسال گردد.

شرحاتی درباره دو نوع فروش نقدی و قسطی

این اطلاعیه درباره دو نوع فروش نقدی و قسطی هم شرحاتی به این شرح ارائه نموده است.

فروش نقدی: 50 درصد بهای مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، 45 درصد همزمان با تحویل ملک مورد معامله (حداکثر یک ماه بعد از انعقاد قرارداد) و 5 درصد همزمان با تنظیم سند رسمی دریافت می گردد.

فروش اقساطی: 30 درصد نقدی و مابقی در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک در اقساط حداکثر 60ماهه.

گفته شده، در صورتی که متقاضی در نظر داشته باشد با شرایط نقدی نسبت به خرید ملک اقدام کند، قیمت پایه مزایده مشمول 5 درصد تخفیف می گردد.

شرکت پارس سرام هم به این شکل از برگزاری یک مزایده اطلاع داده است. شرکت پارس سرام (سهامی عام) در نظر دارد به استناد مصوبه هیات مدیره نسبت به فروش اقلام ضایعاتی زیر جمعا به وزن حدودا 300تن به وسیله مزایده عمومی اقدام کند. 1) انواع آهن آلات ضایعاتی شامل تیرآهن، نبشی، قوطی، لوله، بشکه، مخزن، پالت و…؛ 2) دو فقره خودروی اسقاطی. این اطلاعیه درباره شرایط شرکت در مزایده شرح داده است: 1) متقاضیان باید به منظور سپرده شرکت در مزایده مبلغ 300میلیون ریال را حداکثر تا انتها وقت اداری مورخ 11/ 12/ 1400 به حساب جاری 6632308558 نزد بانک ملت شعبه میدان فردوسی به نام شرکت پارس سرام (سهامی عام) واریز و اصل فیش واریزی را در روز مزایده حضوری به همراه خود داشته باشند. 2) محل برگزاری مزایده حضوری کارخانه شرکت، مورخ 12/ 12/ 1400 است و صرفا متقاضیانی که تا انتها مورخ 11/ 12/ 1400 سپرده شرکت در مزایده را به حساب شرکت واریز نموده باشند، حق شرکت در مزایده را دارند. 3) هزینه حمل ونقل ضایعات از انبار کارخانه به محل باسکول و انتقال و توزین تماما برعهده برنده مزایده است. 4) در صورتی که نفر اول مزایده از بردن وسایل امتناع یا به هر دلیلی اعلام انصراف کند، اقلام ضایعات به نفرات بعدی واگذار می گردد و سپرده برنده مزایده به نفع شرکت ضبط خواهد شد. 5) شرکت در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است. 6) متقاضیان می توانند به منظور بازدید از اقلام ضایعاتی از تاریخ درج آگهی تا انتها مهلت واریز سپرده شرکت در مزایده طی روزهای کاری از ساعت 7 تا 16 به محل کارخانه مراجعه نمایند.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز

به "افشای اطلاعات نو چند نماد بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات نو چند نماد بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید